Het grote 'welke piercing zou mij staan?' topic
| Auteur |
Bericht |
|
Zreefer
Forum Meubilair
Geregistreerd op: 17 sep 2008, 17:46 Berichten: 12709 Woonplaats: Sprang-Capelle Geslacht:
|
 Re: Het grote 'welke piercing zou mij staan?' topic
Odille schreef: [...] eigenlijk zou ik aan bijde kanten een innerconch willen met ringetje op 1,6mm of 2mm?[...] @ Flora Omdat Odille het bovengequote had gezegd. Ze wilde een ringetje er in en toen kwam de vraag hoe ze dat dan wilde doen. Dus vandaar het logische.
_________________ Can I haz stickers from you, pwetty plz? (trekt poepig hoofd)
Voor mijn andere geblaat, zie hier...
|
| 08 feb 2010, 21:45 |
|
 |
|
JuuL
Geregistreerd op: 29 sep 2008, 14:51 Berichten: 2026 Woonplaats: Antwerpen Geslacht:
|
Cereja schreef: Waarom wil iedereen hier toch constant symmetrie creƫren?! Ik schop juist graag tegen symmetrie.. :P Omdat symmetrie de gemakkelijkste manier van evenwicht en harmonie en dus "mooi" is denk ik. Asymmetrisch kan dat ook lukken en ook heel mooi zijn, maar iets moeilijker om er een mooi evenwicht in te vinden. Nuja, mijn mening dus .. (:
_________________ Carpe Noctem
|
| 08 feb 2010, 21:51 |
|
 |
|
Odille
Forum Meubilair
Geregistreerd op: 01 mei 2009, 13:24 Berichten: 10568 Woonplaats: Anusfoort Geslacht:
|
'Vroeger' wilde ik niets met symmetrie te maken hebben, nu geeft het me rust. 
_________________ "It's Nice To Be Part Of The Freakshow"
|
| 08 feb 2010, 21:55 |
|
 |
|
10110001
Geregistreerd op: 02 mei 2009, 21:30 Berichten: 4619 Woonplaats: Anusfoort Geslacht:
|
Ik wil ook graag symetrisch zijn. Ergens geeft me dat ook een fijn gevoel.
_________________ Leven is het meervoud van lef.
|
| 08 feb 2010, 22:17 |
|
 |
|
Cereja
Geregistreerd op: 21 jan 2009, 21:32 Berichten: 2709 Woonplaats: Delft Geslacht:
|
De piercings in mijn oren zijn echt alles behalve symmetrisch, ik heb d'r echt helemaal geen behoefte aan. Ik had het er met een vriend van mij over en die zei dat symmetrisch inderdaad als mooi word gezien, dat veel mensen daarom symmetrie in dingen willen brengen, ik ben van mezelf vrij symmetrisch, m'n gezicht/lichaam etc. dus zijn verklaring was, dat omdat ik al symmetrisch was, dat ik er graag verstoring in wilde brengen. Hij had er echt een hele theorie rond gebouwd, die ik eigenlijk niet meer zo goed weet omdat ik de helft niet begreep  .
_________________ I wanna set your socks on FIRE !
|
| 08 feb 2010, 22:39 |
|
 |
|
Rochelle
**
Geregistreerd op: 23 jun 2008, 20:23 Berichten: 604 Woonplaats: Helmond Geslacht:
|
Zou een 2e neuspiercing leuk zijn, nu we het toch over symmetrie hebben? 
Je hebt niet de vereiste permissies om de aan dit bericht toegevoegde bestanden te zien.
_________________ House ; "The eyes can mislead, the smile can lie, but the shoes always tell the truth."
|
| 08 feb 2010, 22:55 |
|
 |
|
Reginas
|
Ja.
_________________ [ - She's got balls! - ]
|
| 08 feb 2010, 22:57 |
|
 |
|
Odille
Forum Meubilair
Geregistreerd op: 01 mei 2009, 13:24 Berichten: 10568 Woonplaats: Anusfoort Geslacht:
|
|
| 08 feb 2010, 22:59 |
|
 |
|
Zreefer
Forum Meubilair
Geregistreerd op: 17 sep 2008, 17:46 Berichten: 12709 Woonplaats: Sprang-Capelle Geslacht:
|
Zeker wel! 
_________________ Can I haz stickers from you, pwetty plz? (trekt poepig hoofd)
Voor mijn andere geblaat, zie hier...
|
| 08 feb 2010, 23:44 |
|
 |
|
xX-Chantal-Xx
Geregistreerd op: 18 okt 2009, 18:58 Berichten: 2072 Woonplaats: Schiedam. Geslacht:
|
Ja, maar ik vind dat jij zoiezo veel kan hebben 
|
| 08 feb 2010, 23:45 |
|
 |
|
Trutle
Moderator
Geregistreerd op: 30 maart 2008, 03:35 Berichten: 15794 Woonplaats: Belgenland (Tielt) Geslacht:
|
@ Odille: ik vind dat een kleine stretch erbij wel leuk zou staan en ringetjes in innerconches is  Persoonlijk zou ik voor een 2mm innerconche gaan, dat vind ik net iets leuker staan dan 1.6mm. Voor mij dan. @ Symmetrie: ik ben ook voor symmetrie, behalve in mijn oren. Daar vind ik het juist leuk dat ze verschillend zijn. Al twijfel ik nu of ik toch niet aan beide kanten outers wil en rechts een inner op 5mm of zo (links blijft 3 inners). Anderzijds wordt me dat een beetje te veel denk ik en wil ik rechts zo bloot mogelijk laten: 25mm + 2mm and that's it. Genoeg om over na te denken... @ Rochelle: ik vind van wel 
_________________ You thought it was the start of something beautiful? Well think again.. --Porcupine Tree--
|
| 09 feb 2010, 12:57 |
|
 |
|
-Stephanie-
Geregistreerd op: 13 jun 2008, 21:00 Berichten: 1492 Woonplaats: Antwerpen Geslacht:
|
Ik vind het ook een goed idee, Rochelle (btw, wat heb je speciale ogen!  )
_________________ -I became insane, with long intervals of horrible sanity.- [Edgar Allan Poe]
|
| 09 feb 2010, 19:42 |
|
 |
|
Rochelle
**
Geregistreerd op: 23 jun 2008, 20:23 Berichten: 604 Woonplaats: Helmond Geslacht:
|
Thanks voor de reacties, ik ga er nog eens flink over nadenken, mijn ouders vinden het niet zon puik idee, en ik vind zelf mijn eene neuspiercing al wel eens vervelend (lees; ik ben op dit moment flink verkouden:P)
_________________ House ; "The eyes can mislead, the smile can lie, but the shoes always tell the truth."
|
| 10 feb 2010, 20:42 |
|
 |
|
blackpaintbucket
**
Geregistreerd op: 16 apr 2009, 16:52 Berichten: 391 Woonplaats: Groningen Geslacht:
|
Ik wil misschien stiekem nog een lip piercing erbij, want lip piercings zijn zo mooi Welke raden jullie me aan? welke zou staan? Klein beetje suffe foto, ik ben nog niet zo heel lang wakker xD 
|
| 11 feb 2010, 12:58 |
|
 |
|
done
Geregistreerd op: 28 mei 2008, 17:28 Berichten: 9050 Woonplaats: tiel Geslacht:
|
Medusa!!! 
_________________ psssst mijn 8 mm spul gaat de deur uit
I need an island, somewhere to sink a stone. I need an island, somewhere to bury you, somewhere to go.
|
| 11 feb 2010, 13:07 |
|
 |
|
blackpaintbucket
**
Geregistreerd op: 16 apr 2009, 16:52 Berichten: 391 Woonplaats: Groningen Geslacht:
|
Een eskimo leek me ook wel heel hip, maar wel heel pijnlijk 
|
| 11 feb 2010, 13:42 |
|
 |
|
Odille
Forum Meubilair
|
een inuit lijkt me wat druk bij je snakebite eerlijk gezegd. Ik zou eerder voor een medusa, een labret of ashley gaan.
|
| 11 feb 2010, 13:52 |
|
 |
|
Penelope
Geregistreerd op: 06 aug 2009, 22:24 Berichten: 6045 Woonplaats: Het gezellige Brabant Geslacht:
|
ik zeg ashley 
_________________ "Agent P. Alle mimespelers in 't park blijken gevangen te zijn in onzichtbare dozen. Het duurde even voor we erachter kwamen, want nou ja.."
|
| 11 feb 2010, 13:54 |
|
 |
|
Josanne.
Geregistreerd op: 25 maart 2008, 18:47 Berichten: 9666 Woonplaats: Zwolle Geslacht:
|
Die lijkt me dan weer meer pijnlijk dan een inuit, vreemd genoeg.
Ik denk medusa, om de onderlip zegmaar te vermijden. En anders een labret.
_________________ I think that it's brainless to assume that making changes to your window's view will give a new perspective.
Onzin!
|
| 11 feb 2010, 13:55 |
|
 |
|
blackpaintbucket
**
|
Wat bedoel je precies met inuit? en is ashley niet een piercing die heel snel neigt naar uitgroeien? @ Josanne. Waar een labret?  gewoon tussen de andere 2 in?
|
| 11 feb 2010, 13:57 |
|
 |
|