| Auteur |
Bericht |
|
ACOM
|
 Re: Kleine piercingvraagjes
Bedankt voor jullie reacties! Ik ben vanmiddag teruggeweest en heb een langer staafje gehad. En inderdaad Femke, het is een opluchting! Edit: Is het normaal dat je je ziekig/misselijk voelt na het zetten van een piercing? Want maandag issie gepierced en in de daaropvolgende nacht heb ik moeten overgeven. Nu heb ik gister een langer staafje gehaald en nu ben ik weer misselijk en heb ik dus ook geen zin om te eten. Hebben meerdere mensen dit gehad?
|
| 28 jul 2010, 17:36 |
|
 |
|
Lea
|
Ik heb een bcr voor mijn tragus gekocht maar ik krijg het balletje er niet tussen als hij in mijn oor zit. Help?
|
| 29 jul 2010, 13:05 |
|
 |
|
Dandelion
Geregistreerd op: 06 jul 2008, 16:32 Berichten: 3778 Woonplaats: Groningen Geslacht:
|
Die dingen zijn inderdaad heel onhandig  Je kunt tangetjes krijgen om ze een stukje open te buigen. Maar ik denk dat je een kleine maat hebt, aangezien het voor je tragus is.. Dan lukt het ook om ze met je handen een klein stukje open te buigen, dan krijg je het balletje er makkelijker tussen.
_________________ Anything unrelated to elephants is irrelephant.
|
| 29 jul 2010, 13:47 |
|
 |
|
Lotte
**
Geregistreerd op: 04 maart 2008, 10:21 Berichten: 325 Woonplaats: Steenbergen (N-B) Geslacht:
|
@ Acom: Wat rot, zeg. Het zou een allergische reactie kunnen zijn. Wat voor materiaal is het staafje/balletje?
_________________ I bet you look good on the dancefloor.
|
| 29 jul 2010, 14:01 |
|
 |
|
claffdifs
*
|
@ACOM, Ik heb ook vaak als er een naald in m'n lijf gestoken is (piercing, bloedprikken, tat, wat dan ook) dat ik misselijk word als ik me visualiseer hoe dat gedaan is. Ik weet niet of je er erg mee bezig ben geweest, maar ik kan mezelf inderdaad ook helemaal overstuur maken daarmee. K weet niet of het bij jou daar aan ligt of evt de allergische reactie die boven mij genoemd is.
_________________ You don't have to dissapoint me, I'll do that myself
|
| 29 jul 2010, 14:21 |
|
 |
|
ACOM
|
Er zit een staafje van titanium in. En misschien is m'n lichaam gewoon een beetje overstuur door dat gat 
|
| 29 jul 2010, 15:00 |
|
 |
|
Sookie
**
Geregistreerd op: 26 jan 2010, 21:45 Berichten: 649 Woonplaats: Middelrode Geslacht:
|
@Lea, ik krijgdie rot dingen er ook nooit zelf tussen in zo'n klien maatje als voor je tragus. Mij lukt het wel met hulp en geduld (van je hulp dan  ) Suc6 ermee! @ACOM, t kan idd goed dat je lichaam gewoon wat over de zeik is van de piercing. Niet van de piercing zelf maar van het zetten. Probeer toch wat te eten anders ga je je mss wat slap voelen en da's ook niet fijn.
_________________ Je weet pas of het leven hard is als je je tanden er inzet.
|
| 29 jul 2010, 17:55 |
|
 |
|
Nickywashier
*
Geregistreerd op: 28 jul 2010, 19:17 Berichten: 129 Woonplaats: Utrecht Geslacht:
|
Als je misselijk wordt na het zetten van een piercing zijn er wel wat dingetjes die dit kunnen voorkomen. Als de piercing net gezet is kun je beter even rustig blijven zitten en niet meteen opstaan en de shop uitrennen om je nieuwe piercing aan de rest van de wereld te laten zien. Even rustig blijven zitten en wat water drinken. Ook een druivensuiker tabletje (dextro enz) innemen werkt goed. Ik wordt zelf nooit misselijk na het zetten van een piercing maar vind het altijd doodeng om bloed te laten prikken :p water drinken en dextro helpt altijd goed bij mij 
|
| 30 jul 2010, 20:44 |
|
 |
|
ACOM
|
Maar het was ook niet na het zetten. Het was echt een dag erna. Maar nu is het alweer aardig over! Desalniettemin, bedankt! 
|
| 30 jul 2010, 23:01 |
|
 |
|
Simplethought
Geregistreerd op: 28 jul 2010, 16:04 Berichten: 61 Woonplaats: Zwolle Geslacht:
|
Ik heb een vraagje. Mijn dermal wordt aardig dof van kleur. Iemand een ideetje om m weer wat sprankelender te maken? Of helpt alleen een nieuw plaatje erop zetten?
|
| 01 aug 2010, 18:02 |
|
 |
|
Selina
Geregistreerd op: 24 jan 2008, 22:45 Berichten: 5619 Woonplaats: Friesland Geslacht:
|
Ik maakte het steentje elke week even schoon met een wattenstaafje, dat werkte goed bij mij.
_________________ Dr. Cox: I have a giant ego! Elliot: Dammit! I knew that.
|
| 01 aug 2010, 19:09 |
|
 |
|
Simplethought
Geregistreerd op: 28 jul 2010, 16:04 Berichten: 61 Woonplaats: Zwolle Geslacht:
|
Ok waarmee? (ja wattenstaafje maar vloeistof oid?)
| Laatst bijgewerkt door Faya op 06 aug 2010, 04:50, in het totaal 1 keer bewerkt |
| Je hoeft niet te quoten wat boven je staat ;) |
|
| 01 aug 2010, 19:17 |
|
 |
|
Selina
Geregistreerd op: 24 jan 2008, 22:45 Berichten: 5619 Woonplaats: Friesland Geslacht:
|
Nee zonder vloeistof eigenlijk. Gewoon even oppoetsen 
|
| 01 aug 2010, 19:30 |
|
 |
|
Petite Pomme
Geregistreerd op: 15 jan 2010, 14:27 Berichten: 1265 Woonplaats: Duiven. Geslacht:
|
Haha, ik zie je nu echt voor me: *ademt zwaar op dermal* *poetst* SHINE! Dit komt waarschijnlijk lang niet zo grappig over als hoe ik het voor me zag... 
_________________ Fragments of a dream.
www.metzfotografie.nl
|
| 01 aug 2010, 19:33 |
|
 |
|
Selina
|
Wahaha  Dat was voor mij een beetje moeilijk met mijn Sternum. Maaaar ik volg je 
|
| 01 aug 2010, 19:35 |
|
 |
|
Petite Pomme
Geregistreerd op: 15 jan 2010, 14:27 Berichten: 1265 Woonplaats: Duiven. Geslacht:
|
HAHA. Dat is zelfs nog grappiger om voor je te zien.  Hahahaha oh shit! Ik blijf erin denk ik. 
_________________ Fragments of a dream.
www.metzfotografie.nl
|
| 01 aug 2010, 19:37 |
|
 |
|
Persistence
**
Geregistreerd op: 06 feb 2010, 23:12 Berichten: 664 Woonplaats: Haarlem Geslacht:
|
Een vriendin van me liet laatst een helix piercen en zij kreeg een sieraadje met een platte achterkant. Wil er ook graag een paar kopen want mn oor is elke keer pijnlijk als ik mn motorhelm een tijdje op heb gehad (mn oor incl. piercings vouwt dubbel dan ofzo  ), maar weet iemand waar ik deze kan kopen? Alvast heel erg bedankt, ik kan ze nl niet vinden.
|
| 02 aug 2010, 12:58 |
|
 |
|
dith
Geregistreerd op: 14 sep 2008, 17:20 Berichten: 968 Woonplaats: Geldrop Geslacht:
|
_________________ la vie en rose
|
| 02 aug 2010, 13:00 |
|
 |
|
Persistence
**
Geregistreerd op: 06 feb 2010, 23:12 Berichten: 664 Woonplaats: Haarlem Geslacht:
|
Ohhh dat zou weleens heel goed kunnen! Ben nooit op het idee gekomen om bij labretjes te kijken. Ik had altijd in mn hoofd dat er geen los balletje opzat ofzo, maar dat het platte achterkantje eraf te schroeven was... maar dit is ook een oplossing, thanks! Heel verhelderend weer 
|
| 02 aug 2010, 13:03 |
|
 |
|
Ratcaver
Geregistreerd op: 03 apr 2008, 21:07 Berichten: 2670 Woonplaats: Arnheim. Geslacht:
|
Hihi, meestal zijn het inderdaad labretjes die hiervoor gebruikt worden. En bij internally threaded sieraden bestaan er ook genoeg waar het diskje vanaf is te schroeven, maar het blijft hetzelfde idee 
_________________ There are plenty of fish in the sea, but I prefer to walk the land.
|
| 02 aug 2010, 13:34 |
|
 |
|