Na 3 maanden is mijne er uit gegaan.. er zat een krom staafje in. Zou er bij een recht staafje minder kans op uitgroei zijn? Ik wil hem eigenlijk toch wel graag terug.
Ervaringen en tips zijn meer dan wenselijk!
_________________ pierced *lobes: 8mm - Tongue - Nipple - Nosetril - Offcenter Eskimo* tattoos *1 star at my left arm - 2 stars at my chest - 1 tree of life on my ankle*
Ik heb 2 horizontale wenkbrauwpiercings gehad, in elke wenkbrauw 1. Gezet met een surfacebar op 1.2 mm dikte en ze hebben het best lang uitgehouden. Tot ik ze beu was, om precies te zijn.
_________________ I'm so glamorous, i piss glitter!
thanx voor de tips, zodra mijn budget het weer toe laat zal ik met de piercster overleggen.
-- vandaag, 17:24 --
zijn er bij AOP ook surface bars te koop?
_________________ pierced *lobes: 8mm - Tongue - Nipple - Nosetril - Offcenter Eskimo* tattoos *1 star at my left arm - 2 stars at my chest - 1 tree of life on my ankle*
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum