Mijn Industrial ! @ tatoo west.
| Auteur |
Bericht |
|
salouaa.
|
 Mijn Industrial ! @ tatoo west.
Nou dit is dus mijn verhaal haha. ik wou hem al superlang!, maar ik durfde gewoon niet.. toevallig omdat mn grote zus verkering heeft, met robert, de eigenaar. kon ik m heel goedkoop krijgen, zon kans krijg je niet vaak, dus dacht doorzetten. Ik liep naar binnen met superangst. (uit ervaringen gehoord) ik mocht gaan zitten, en hij was opzoek naar een goed staafje. Uiteindelijk gevonden, en superangstig zou ie beginnen, ik mocht niet zeuren of meuten van m, gewoon mn mond houden en doorzetten haha, vreselijk! De eerste prik, was een lang stekende prik. ging er mee door.. de 2e was een ander verhaal, heb gwn gegild haha. iedereen keek me aan van Nu nog het staafje erdoorheen, geen leuk iets eerlijk gezegd. na shaken en gillen zat ie eindelijk! en ik ben er zoooo superblij mee Hy doet nog steeds pijn, maar met pijnstillers gaat het geweldig hier is mijn leuke piercing haha ;
Je hebt niet de vereiste permissies om de aan dit bericht toegevoegde bestanden te zien.
Laatst bijgewerkt door salouaa. op 31 jul 2010, 15:41, in het totaal 1 keer bewerkt
|
| 30 jul 2010, 22:57 |
|
 |
|
Trutle
Moderator
Geregistreerd op: 30 maart 2008, 03:35 Berichten: 15759 Woonplaats: Belgenland (Tielt) Geslacht:
|
 Re: Mijn Industrial ! @ tatoo west.
Proficiat met je aanwinst  Kan je wel schrijven zoals geleerd op school? Dus woorden voluit schrijven: gewoon en niet gwn en pijn ipv pyn. We houden hier niet van msn-taal en dialect, maar van mooi Nederlandse volzinnen 
_________________ You thought it was the start of something beautiful? Well think again.. --Porcupine Tree--
|
| 31 jul 2010, 09:38 |
|
 |
|
monskey
*
|
hij zit super mooi! gefeliciteerd! 
_________________ roll roll roll a joint twist it at the end! light it up and take a puff and pass it to your friends!
youtube is my hero!
|
| 31 jul 2010, 12:01 |
|
 |
|
Lindeej
**
Geregistreerd op: 01 aug 2008, 17:45 Berichten: 518 Woonplaats: Lazytown Geslacht:
|
Nice! ^^ Congrats! 
_________________ Just in case anyone's interested, I think I'm gonna be wanting some ice cream in about 10 miles.
|
| 31 jul 2010, 12:03 |
|
 |
|
Peetie
Geregistreerd op: 08 sep 2009, 14:53 Berichten: 3044 Woonplaats: Schiedam Geslacht:
|
gefeliciteerd!! Edit; is dat tattoo West in Rotterdam? Daar ben ik een keer meegeweest toen iemand een tatt liet zetten, maar ik kan me eigenlijk vrij weinig herinneren van het interieur unso 
Laatst bijgewerkt door Peetie op 31 jul 2010, 12:21, in het totaal 1 keer bewerkt
|
| 31 jul 2010, 12:05 |
|
 |
|
Lotte
**
Geregistreerd op: 04 maart 2008, 10:21 Berichten: 326 Woonplaats: Steenbergen (N-B) Geslacht:
|
Vet! Gefeliciteerd 
_________________ I bet you look good on the dancefloor.
|
| 31 jul 2010, 12:10 |
|
 |
|
salouaa.
|
haha ja sorry, ik was best wel lui, maar wou het zo graag kwijt! en jaa inderdaad, tatoo west is in rotterdam dankje voor de leuke reactie´s!
|
| 31 jul 2010, 15:39 |
|
 |
|
Kittycorpse
Inactief
Geregistreerd op: 15 dec 2008, 16:23 Berichten: 6346 Woonplaats: Eemnes Geslacht:
|
Gefeliciteerd ^^
_________________ Men talk of killing time, while time quietly kills them. --------------------- Time is a figure eight, at its center the city of Deja Vu.
|
| 31 jul 2010, 19:49 |
|
 |
|
Groenoogje
Geregistreerd op: 15 maart 2010, 12:45 Berichten: 1388 Woonplaats: Edam Geslacht:
|
Van harte en happy healing
|
| 31 jul 2010, 20:51 |
|
 |
|
Nickywashier
*
Geregistreerd op: 28 jul 2010, 19:17 Berichten: 129 Woonplaats: Utrecht Geslacht:
|
Gefeliciteerd, hij zit super mooi!
|
| 01 aug 2010, 00:29 |
|
 |
|
ACOM
|
Nice! Gefeliciteerd! 
|
| 01 aug 2010, 10:10 |
|
 |
|
salouaa.
|
Hij is dus vet onstoken, toevallig zijn mn piercings altijd onstoken door tatoo west, want ik verzorg t perfect. njaa opnieuw proberen
|
| 02 aug 2010, 19:54 |
|
 |
|
Peetie
Geregistreerd op: 08 sep 2009, 14:53 Berichten: 3044 Woonplaats: Schiedam Geslacht:
|
zou je niet eerst een langer staafje proberen?
| 02 aug 2010, 19:59 |
|
 |
|
salouaa.
|
njaa de piercer van queen of rings zei, het staafje heeft nog minimeters over, we gaan m niet verwisselen. ik moet nu 3x per dag m naar voren en naar achter halen die minimeters, zodat al de troep eruit komt, ze was echt geschokt, want de onsteking zit vet diep.. Ze deed het voor hoe het moest, en auw!! Maar alles om hem te behouden en de pijn weg te krijgen.. dus nu 3x per dag douchen, pijnlijden en heen en weer bewegen, unicura erop, weer douchestraal erover en als dat na een week nog steeds niks oplevert moet ik terug..
|
| 02 aug 2010, 20:11 |
|
 |
|
Boedah
Geregistreerd op: 29 mei 2010, 19:38 Berichten: 853 Woonplaats: Soest Geslacht:
|
Minimeters?  Maar eeuhm, bewegen is niet echt bevorderlijk voor de genezing van je piercing!
_________________ People in love they're fast and foolish, at least they're not lonely.. http://www.facebook.com/boedah
|
| 02 aug 2010, 20:27 |
|
 |
|
Peetie
|
ik zou zoieso gaan zeezouten!! Dat trekt het vuil uit de wondjes, dat is beter dan het gaan bewegen.... niet echt een goed advies van QoR 
| 02 aug 2010, 20:40 |
|
 |
|
salouaa.
|
zeezouten? wat houd dat in, sorry k heb dat nog nooit mee gekregen 
|
| 02 aug 2010, 20:49 |
|
 |
|
Pancakes
*
|
Mijn industrails zijn allebei ook dik ontstoken. Gewoon goed schoonmaken ik liet het altijd mijn moeder doen met wattestaafjes en zeezout. Ik liet het me moeder doen zodat alle korstjes ook echt weg waren enz. zelf kan je dat natuurlijk niet zo goed zien. En natuurlijk niet teveel bewegen want dan blijft het wondje open gaan.
_________________ Having the love of your life break up with you and say we can still be friends is like your dog dying and your mom saying you can still keep it
|
| 02 aug 2010, 21:18 |
|
 |
|
suuzie
Geregistreerd op: 11 jun 2010, 21:26 Berichten: 38 Woonplaats: Delft Geslacht:
|
Zeezouten is schoonmaken met zeezout, dat kun je imo ook beter doen dan Unicura! Neem 250 ML. water, die moet je koken. En dan een theelepel of 2 zeezout erin. De eerste dagen dat ik hem had deed ik het in een bakje en legde mijn oor erin  . ZAg er gek uit. Daarna met een nat wattenstaafje de korstjes weg gehaald en afgespoeld onder de kraan of douche. Je kunt ook gewoon makkelijker doen als ik en je gaatjes schoonmaken met een wattenstaafje met daarop gezeezout water, maar ik denk eigenlijk dat weken wat meer effect heeft zeker als hij ontstoken is. Wel heel goed naspoelen want je oor droogt onwijs uit als je het zout laat zitten.
|
| 02 aug 2010, 21:46 |
|
 |
|
Ratcaver
Geregistreerd op: 03 apr 2008, 21:07 Berichten: 2670 Woonplaats: Arnheim. Geslacht:
|
Dat is nogal veel zout. Idealiter benader je een oplossing van 0,9%, dit komt het beste overeen met de lichaamseigen waarden, en droogt zo min mogelijk uit. In de praktijk komt dit neer op 9 gram op een liter, of een kwart/halve theelepel op een flinke mok water. Dit staat verder uitgelegd in dit topic: http://www.piercingforum.nl/viewtopic.php?f=7&t=38Het belangrijkste hieraan is toch dat het water gekookt en flink heet is (al moet je je er niet aan branden) want de hitte zorgt ervoor dat de boel goed open kom te staan. En beter iets te weinig zout dan teveel. -- 02 aug 2010 09:56 pm -- Overigens is het weghalen van kostjes ook niet belangrijk: als ze erafvallen of erafspoelen met water, oké, maar kan niet lopen pulken of forceren, dan haal je de huid weer open. En wattenstaafjes kunnen pluis afgeven, dit kan in de piercing blijven haken en irritaties opleveren. Steriele gaasjes zijn je vriend 
_________________ There are plenty of fish in the sea, but I prefer to walk the land.
|
| 02 aug 2010, 21:53 |
|
 |
|