Results 1 to 2 of 2

Thread: Vch

Leeg Canvas

Vch

Hoi allemaal. Ik ben nieuw dus geen idee hoe t allemaal in zn gang gaat. Ik heb een vraagje over mijn vch. Deze heb ik nu drie maanden. Afgelopen di voor t eerst een nieuw staafje erin laten zetten. Een bananabell. Bij thuiskomst bleken de bolletjes veel te groot dus wo weer terug naar de shop. Hebben ze de bolletjes verkleint en het staafje vergroot. Nu komt alleen continue het staafje recht omhoog. Zodanig dat het onderste bolletje opkruipt tot het gaatje waar is gepiercet. Niet echt prettig. Wat raden jullie aan? Naar een andere shop gaan of gewoon weer terug naar t oude recht staafje? Ben nu in twee dagen al 60 euro lichter waar ik niks aan heb gehad. En ondertussen voelt t best beurs door t twee maal wisselen🤷🏼*♀️

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Leeg Canvas

Re: Vch

Ik zou zo snel mogelijk een andere piercer zoeken. Ik vind het zelf niet meer dan normaal dat mijn klanten bij een eerste wisseling niets betalen voor een ander staafje, omdat ik standaard vrij ruime sieraden plaats, ivm genezen. Een staafje kost inkoop nog geen 2 euro, ik vraag er zelf normaal 5 euro voor en dan vind ik dat ik al een meer dan uitstekende winst op maak.
    Studio Roscher
    Piercing sinds 1977
    Weidum