Results 1 to 7 of 7

Thread: welke neuspiercing dragen jullie graag?

Leeg Canvas

welke neuspiercing dragen jullie graag?

Hi all!

Ik ben nw hier. Heb onlangs een neuspiercing laten zetten en kan niet wachten om deze te wisselen, maar ik moet nog 2 maanden wachten
    Ik draag nu een 1mm titanium staafje met een lengte van 8mm.

Ik ben erg bnwd wat jullie zijn gaan dragen na de genezing. Wat is jouw voorkeur?

Een screw, staafje, ringetje, L vorm staafje of een recht staafje met een bolletje eronder (die je makkelijk kan wisselen).

Of heb je juist problemen als je vaak wisselt?

Ik lees het allemaal graag.

Gatenkaasje Dullahan's Avatar

Re: welke neuspiercing dragen jullie graag?

Ik draag het liefst een ringetje (zo'n open ringetje met een platte achterkant). Staafjes met zo'n krul eraan vind ik niet fijn zitten aan de binnenkant van mijn neus.
    Never trust anything that can think for itself, if you can't see where it keeps its brain.

Gatenkaasje Mevrouw Wolf's Avatar

Ik draag al een hele tijd 2 van die krulletjes Maar dat is vooral omdat ik niet zelf durf te wisselen en de shops hier in de buurt geen behoorlijke kwaliteit aan sieraden aanbieden.
    Nur der Regen weint am Grab.

Leeg Canvas

Ja ik lees vaker dat men de krulletjes/screws niet lekker vinden zitten. Ik heb mijn piercing links dus ze zijn niet allemaal geschikt voor mij. Maar wat de screws wel hebben zijn de maat 0,8mm en daar wil ik graag naar toe.
    Naar die open ring heb ik ook al zitten kijken, maar ik ben geschoten om een knopje te dragen maar voor de leuk af en toe is een ringetje ook wel grappig dus geen idee of dat gaat passen..

Ik hoop zelf wel te durven wisselen.

Gatenkaasje Mevrouw Wolf's Avatar

Ik heb er een links en rechts, maar ik zou niet weten waarom ze aan de ene kant wel zouden kunnen en aan de andere kant niet
    Nur der Regen weint am Grab.

Leeg Canvas

Ik heb links waar de piercing zit de meeste ruimte aan de voorkant in de neus dus daar zou ie dan moeten komen.

Ik denk dat jij dan aan de ene kant de ronde boog naar boven hebt en aan de andere kant naar beneden?

Moderator Dandelion's Avatar

Als het een knopje dan kun je hem toch gewoon een draaien tot de krul zit hoe je hem wilt hebben?
    Ik ben Dandelion wel
    And I'm not a weed!