Page 3 of 3 FirstFirst 123
Results 21 to 29 of 29

Thread: PiercingForum gaat stoppen

Gatenkaasje Neitoperhonen's Avatar

Re: PiercingForum gaat stoppen

*komt onder steen vandaan*

Zo, dit is wel even schrikken! Zoveel forums die de stekker eruit trekken tegenwoordig, erg jammer. Ik heb me hier nooit thuisgevoeld (zoals misschien bekend is, maar misschien ook wel niet), maar ik las nog steeds mee omdat dit forum al zo lang in mijn vaste website-rondje zit. Ik ben toch bijna acht jaar lid geweest... Nou, ik verdwijn weer onder mijn steen. Het beste, iedereen! Dat rijmt ook nog.
    Materiaal: Titanium BAL-4EVA! \m/
    "Dancing in fields of Kohlrabi..."

Erg jammer ja! Ik vroeg me nog af of "eind oktober" betekent dat 31 oktober de laatste dag is, of een eerdere datum?

Droid, please! Administrator Danielle's Avatar

Dat hangt een beetje af van de technische kant van het afsluiten... We moeten nog even bekijken hoe we het aan gaan pakken, in eerste instantie zouden we een archiefstand met hele simpele lay out willen, maar dat biedt deze software niet. Dus dat gaan we de komende tijd efkes bekijken. Maar aangezien het een doordeweekse (werk)dag is, zou het idd ook echt op 31 oktober kunnen vallen.
    “Into The Garbage Chute, Fly Boy”

http://www.alloverpiercings.nl

Leeg Canvas

Ai lees dit net pas, zojuist lid geworden

Heel jammer

Speldenkussen Spijker.'s Avatar

Vandaag, of eigenlijk gisteren, een berichtje gekregen dat PF gaat stoppen (nogmaals bedankt daarvoor ). Dat was wel even schrikken.
    Hoewel ik de laatste tijd nog maar weinig hier aanwezig ben (minder dan ik zou willen) vind ik het toch heel jammer dat het stopt.
    I may not think or feel as you do, but does that make me less human?

Nog een vraagje:
    Wat gebeurt er met alles wat hier op het Forum gepost is? Verdwijnt dat definitief of blijft het nog ergens op het internet vindbaar?

Freak! Merida's Avatar

Quote Originally Posted by Danielle View Post

Het plan voor nu is om eind oktober het forum op slot te gaan zetten. De off topic gedeeltes verdwijnen, registreren en reageren kan vanaf dan niet meer. Het piercing en tattoo gedeelte blijft nog een tijd lang leesbaar, totdat het forum definitief offline gaat. De komende tijd gaan we in ieder geval alvast wat oude onderwerpen opruimen, dus als je je postaantallen wat ziet kelderen, dan ligt het daar aan
    Ze is mooi, als de zon.

Dank je, ik had dat ook gelezen maar wist niet helemaal hoe ik dat moest opvatten. Omdat dingen die op internet geplaatst zijn en later verwijderd worden soms toch nog ergens terug te vinden zijn.