Results 1 to 2 of 2

Thread: Luizenshampoo en piercing?

Leeg Canvas

Unhappy Luizenshampoo en piercing?

Hi, ik heb een week geleden een helix piercing laten zetten. De piercing zelf gaat goed en dat wil ik graag zo houden. Maar nu heeft mijn zusje luizen meegenomen van vakantie met een vriendinnetje en heeft ons hele gezin dit ook gekregen, inclusief ik. Nu wil ik hier vanaf maar ik ben bang dat als ik mijn haar ga wassen met lotion (een soort olie dat luizen verstikt, heel vettig en komt pas na een aantal keer wassen achter elkaar uit je haar) mijn piercing gaat ontsteken door de hoeveelheid chemische troep die er overheen komt.

De beste oplossing lijkt mij om mijn oor af te plakken met een waterdichte pleister zodat er zo weinig mogelijk lotion en shampoo bij mijn oor komt, maar waar vind ik pleisters daarvoor en welke? Of als iemand nog een andere oplossing weet, ik hoor het graag

Gatenkaasje Morsmordre's Avatar

Re: Luizenshampoo en piercing?

Ik zou je piercing niet afplakken, maar gewoon zorgen dat je deze tussendoor schoonspoelt met zeezoutoplossing of gewoon water. Tijdens het wassen zelf zou zo’n pleister misschien wel nog kunnen. (Misschien even bij de apotheek of een drogisterij vragen?)
    “Nor do thou seek to vainly delve
    Where death's pale angels tread,
    To hear the murmur of its flow
    Around the silent dead.”

- Frances E. W. Harper