Page 2 of 3 FirstFirst 123 LastLast
Results 11 to 20 of 22

Thread: IdeeŽn voor inspiratie?

Leeg Canvas

Re: IdeeŽn voor inspiratie?

Ik zal het hem zo vragen, ben onderweg. Ik snap wel dat ik moet wachten maar een paar jaar? Da's toch aan de lange kant 🙂

The Librarian Trutle's Avatar

Ik heb ook 2 jaar moeten wachten bij mijn artiest. Ik wacht liever een paar jaar op een tattoo die goed gezet is en in de stijl die ik echt mooi vind, dan sneller terecht te kunnen en dat het toch niet helemaal is wat ik wou. Maar dat is ieder zijn/haar eigen keuze natuurlijk.
    You want weapons?
    We're in a library!
    Books!
    The best weapons in the world!
    - The Doctor-

Leeg Canvas

Ik heb ook geen enkel probleem om een tijdje te wachten, maar Joey heeft inderdaad zo'n vier jaar wachtlijst. Rob, die ook bij Tattoo Joey werkt, heeft waarschijnlijk eind volgend jaar tijd. Ik vond die van Rob niet of nauwelijks onderdoen voor die van Joey!

Nu verder denken over ontwerp en over drie weken een gesprek met Rob 🙂

Leeg Canvas

Rob is nu al helemaal volgepland tot en met 2019 en dan moest hij er nog tallozen teleurstellen. Ze wezen me op Mindaugas Lisauskas, die als gastartiest bij hen werkt.

Zijn werk is o.a. te vinden op https://www.bigtattooplanet.com/mindaugaslisauskas . Kunnen jullie me wellicht adviseren? Ik kan proberen nog een ruim jaar op Rob te wachten, maar Lisauskas heeft toch ook wel mooi werk. Ik ga voor het beste wat ik kan krijgen, maar als dat jaren kost moet ik misschien verder kijken. Joey zelf gaat me bijvoorbeeld al niet lukken.

Piercing Newbie Werdery's Avatar

1 jaar wachten is toch niet zolang?

Ik ben nu aan het wachten, kon gelukkig ergens tussendoor al terecht (halverwege het jaar 2019) kreeg een vrijgekomen datum, maar ik had verwacht volgend jaar november te kunnen en dat had ik ook prima gevonden.
    1 jaar is juist prettig; mooi tijd om te sparen
    Whatever floats your boat, as long as it doesnít sink mine.

Leeg Canvas

Ja, maar hij zit al vol voor 2019, daarna zou ik snel ingepland moeten worden en het is maar de vraag of ik er dan voor 2020 tussen kom. Als het eind 2019 was zou ik wachten. Ik heb nu wel ruim de tijd om aan m'n ontwerp te werken, want een van de redenen dat ik niet ben ingepland was dat ik de eerste e-mail niet met een ontwerp, idee of afbeelding stuurde. Toen ik weer een keer mailde was ik net te laat en zat hij al vol. Misschien dat hij me uit coulantie de volgende keer als een van de eerderen inplant? Hij leek over mijn ideeŽn wel enthousiast te zijn.

Ik check voor de zekerheid even met Lisauskas, als die ook een enorme wachttijd heeft wacht ik liever Rob af. Verder zal ik alles op alles zetten om bij Rob alsnog terecht te kunnen!

Maar nog een vraag voor jullie: hoeveel sessies heeft een volle bovenarm in black & grey ongeveer nodig? En bovenal: hoeveel tijd moet er tussen opeenvolgende sessies komen? Ik overweeg ook gelijk twee armen. Denk dat ik dan 4 tot 6 sessies nodig heb?

Mijn sleeve, maar totaal andere stijl - wel zwart -, was 4 sessies (exclusief bijwerken op het eind) maar dan moet je wel 5 uur per keer kunnen uitzingen zowel jij als artist
    Whatever floats your boat, as long as it doesnít sink mine.

Leeg Canvas

Sleeve is beide armen volledig? Ik ben er nog niet zo goed in thuis! En vijf uur uitzingen moet dan maar, dan maar even op tanden bijten! Met het resultaat zit je de rest van je leven!

Sleeve is 1 arm

Leeg Canvas

Dus waarschijnlijk ook vier stevige sessies voor twee bovenarmen in goed detail? Hoe snel kan je een sessie op dezelfde arm laten opvolgen door een tweede sessie?

Rob zei dat ik de social media in de gaten moest houden. Ik heb nog geen reactie van Lisauskas, maar ik denk dat ik toch voor de zekerheid afwacht en voor Rob ga. Lisauskas zal ook z'n wachttijd hebben, zeker als gast bij Tattoo Joey waar Rob en Joey ook al fikse wachttijden hebben.