Gisteren, op mijn 25e verjaardag, had ik een afspraak met Robbin (Snip Art) om een mot met wat geometrische vormen en een maantje op mijn rechterarm te laten zetten. Het idee was om het een beetje te laten matchen met de flash tattoo die ik al van hem had op mijn linkerarm!
De dag begon minder goed, omdat er een defecte trein op het spoor stond ergens rond Almere. Uiteindelijk hebben Joery en ik een half uur op Almere Centrum moeten wachten, dus zouden we om 11:15 in de shop zijn terwijl ik om 11:00 een afspraak had. Ik baalde, maar ik wist al dat ik het niet ging redden rond 10:00 dus ik kon Robbin op tijd een berichtje sturen. Hij zei: doe rustig aan! dus ik had iets minder stressToen we eenmaal in de trein naar Amsterdam zaten, verliep alles voorspoedig. Uiteindelijk waren we rond 11:05/11:10 in de shop, 'gewoon op tijd!' volgens Robbin
We bespraken nog even het ontwerp en zodra ik het zag was ik al verliefd. Hij vertelde wat hij van plan was qua shading en ik was het er helemaal mee eens. Na het plakken van het stencil keek ik in de spiegel: goedgekeurd!
IMG_9272.jpg
Het tatoeëren was volgens mij hetzelfde als de vorige keer. Goed te doen, richting mijn elleboog was het naaaaaarrrr en een plekje dichterbij mijn pols was ook best pijnlijk. Voor de rest was het echt heel gezellig, ik heb liggen kletsen met Robbin en ik ben erachter gekomen dat Robbin prachtig kan zingen
Toen waren we ineens klaar! Het laatste stukje was een beetje heftig omdat mijn arm beurs was, ik moest best plassen en begon ook honger te krijgenmaar ik heb het overleefd! Foto's onder spoiler:
Spoiler
Toen ik wilde betalen kwam de grootste verrassing van de dag. Robbin zei: 'Omdat het je verjaardag is, heeft iemand anders je tatoeage al voor je betaald!' Ik was helemaal in de war en ik dacht eerst dat hij een grapje maakte, maar toen bleek dat mijn vader achter mijn rug om contact had gezocht met Robbin en mijn tatoeage voor mij had betaald! Zo lief en echt heel erg onverwacht![]()