Results 1 to 2 of 2

Thread: gek bultje bij neuspiercing

Leeg Canvas

gek bultje bij neuspiercing

Hoi allemaal,

2/3 maanden geleden heb ik een neuspiercing laten zetten. De afgelopen weken heb ik last van een bultje erop, het was er toen ging het weer weg en nu is hij veel groter terug. Ik heb het gevoel dat het een vochtbultje is maar durf het niet met zekerheid te zeggen.

Ik heb een foto toegevoegd als iemand er ervaring mee heeft of tips hoor ik het graag.

nose.jpg

Gatenkaasje Dullahan's Avatar

Re: gek bultje bij neuspiercing

Jup, dat ziet eruit als een vochtbultje. Nare dingen, maar weinig aan te doen. Je kan gaan zeezouten maar ik vind zelf dat dat weinig effect heeft. Het kan wel een paar weken/maanden duren voor zo'n bultje weg is, en het kan ook weer terugkomen. Ik zou er gewoon geen gekke dingen mee doen, niet wisselen, niet aankomen, niet schoonmaken met zeep of ander agressief spul, en geduldig wachten tot het weer weg gaat.

Als je toch iets wil doen zou je dus kunnen zeezouten. En wat ik zelf altijd gebruik is dit: https://www.alloverpiercings.com/58021-fix Fix olie van All Over Piercings. Ik zweer erbij. Gewoon 1 druppeltje in je zeezoutoplossing doen of gewoon op de piercing zelf.
    Never trust anything that can think for itself, if you can't see where it keeps its brain.