Results 1 to 5 of 5

Thread: Gaatjes oor stretch plaatsing mogelijk?

Leeg Canvas

Gaatjes oor stretch plaatsing mogelijk?

Dag mensen ben vandaag begonnen met oor te stretchen naar 1.6 maar mijn oorbgaatjes zitten onderin vanuit het midden iets aan de buiten kant vormt dit een probleem voor grotere maten wil geen mega stretch max 15mm ongeveer iemand advies graag groetjes

Slightly Modified Celestial's Avatar

Re: Gaatjes oor stretch plaatsing mogelijk?

Zonder foto is het lastig te beoordelen maar wanneer je huidige gaatjes niet in het midden zitten is er uiteraard kans dat je oorlel op bepaalde plekken niet even dik is als op andere.

Of dit een probleem is op 15mm? Denk het niet, maar oneven oorlellen kan esthetisch gezien wel een probleem zijn. Dat hangt natuurlijk van jezelf af.
    Generic Signature.

Leeg Canvas

Thanks celestial nu ik ff inheb zie ik dat mn rechtergaatje iets lager zit.. balen zat miniscuul licht scheurtje van vorige oorbel daarom iets verzakt nog niet vol genezen ..waarschijnlijk zit niet recht in mn oor... wat nu uitdoen en dicht laten groeien en nieuw gaatje? Hoe gaat het met evt littekenweefsel omdat hij slechts iets van 2to3mm op moet schuiven... jammer verheugde me er zo op

Slightly Modified Celestial's Avatar

Ik zou naar een goede shop gaan en daar de vraag stellen. Opnieuw op een betere plaats piercen is zeker een optie. Vooral als de piercer weet dat je de intentie hebt ze te gaan stretchen.
    Generic Signature.

Leeg Canvas

Ja lijkt me idd beter idee thanks🤗