Results 1 to 6 of 6

Thread: Twijfel over frenum of PA en zou info wilen

Leeg Canvas

Twijfel over frenum of PA en zou info wilen

Ik wil begin volgende week frenum of PA laaten zetrn is echt nieuw voor mij maar welk zou ik doen iemand die miss de door slag kan geven

Leeg Canvas

Re: Twijfel over frenum of PA en zou info wilen

Ik vind dat dat moeilijk beslissen is voor iemand anders.
    Persoonlijk vind ik de P.A. mooier.
    Ik heb zelf ook een Frenum gehad maar ( ieder voor zich ) dat was het net niet ondanks dat deze naar 5mm was gestretcht.
    Zit nu ook op 5mm bij mijn P.A. maar denk zelf aan doorsteken voor een Apadravya.
    Of misschien de Apadravya erbij laten zetten.
    Zoveel mogelijkheden en ideeën dat ik er zelf nog niet uit ben.

Je zult zelf moeten kiezen, doe wat jij zelf mooi vind. Of anders niet doen als je nog twijfelt, je moet er wel "achter" staan!

Leeg Canvas

Ik heb ze allebei.
    Frenum voegt weinig toe maar je moet het mooi vinden. Heb zelf een dubbele frenum. Staafje en een ringtje.
    Ik heb een PA (4mm) en deze destijds door laten steken tot een apadravya. Zowel de PA alleen als de apadravya voegen wel wat meer toe qua sexleven (mocht dat een vraag zijn). Soms heb ik niets in, soms alleen een PA en soms een PA en een klein staafje in de apadravya (balletje zit dan in de plasbuis).
    Succes met je keuze!

Leeg Canvas

Niet twijfelen : een PA, want dat is een ‘echte’ piercing die later (na wat stretching) een echt fijn gevoel kan geven. Kan ook de basis zijn om verder te gaan met genitale piercings. Een frenum is ‘maar’ een huidplooitje. Ziet er leuk uit maar geeft weinig plezier.

Leeg Canvas

Mee eens.
    Ik ben destijds ook begonnen met een PA en vanuit daar doorgegaan met de rest. (7 stuks haha)