Results 1 to 4 of 4

Thread: Neuspiercing: houden of overnieuw?

Unhappy Neuspiercing: houden of overnieuw?

Hoi, dit is deel 2 van mn neuspiercing avontuur. Ik heb hem een week geleden laten piercen, het geneest echt super goed... maar nu komt het Ik ben niet blij met de plaatsing

Het gaat echt om nog geen 2 mm, maar het lukt me maar niet om er blij mee te zijn. Ik blijf spijt hebben. Of de piercer nou net naast het puntje geprikt heeft, of dat ik gewoon kritischer had moeten zijn.. ik weet het niet. Dat laatste sowieso. Ik was te ongeduldig en heel gespannen, wou het gewoon snel achter de rug hebben.. nu voel ik me echt een sufferd. Maar goed. Terug gaan in de tijd gaat niet.... DUS

Mag ik jullie om advies vragen? Ik ben benieuwd naar..
    - Wat vinden jullie van de plaatsing, wat zou ideaal zijn?
    - Is het slecht of moeilijker te genezen als ik hem echt vlak ernaast opnieuw pierce, of zijn er andere nadelen?
    - Hoe lang zouden jullie het eerst laten genezen?
    - Of stel ik me aan, ziet het er eigenlijk goed uit en draai ik door met mn milimeters?

Dat ik hem liever bij het blauwe/zwartje rondje wil daar twijfel ik niet aan. Maar gezien de nadelen en risico's van het opnieuw laten piercen, zit ik toch helemaal in dubio.. Het ene moment denk ik fuck it, hij zit prima! Waar doe ik nou moeilijk om? Gewoon accepteren en van genieten. Het andere moment blijf ik weer staren in de spiegel en zie ik het weer voor me zoals ik het had gewild.. En zo gaat het heen en weer. Zal dit gevoel ooit weggaan is de belangrijkste vraag.. dus ik probeer de voordelen en de nadelen van het opnieuw piercen tegen elkaar op te wegen.

Alle reacties en eerlijke, harde meningen waardeer ik zeer!
    Attached Images Attached Images

Moderator Dandelion's Avatar

Re: Neuspiercing: houden of overnieuw?

Mijn antwoord is eigenlijk heel simpel. Als jij ontevreden bent dan zou ik hem eruit halen en opnieuw laten zetten. Het is jouw neus en het gaat uiteindelijk om hoe jij het wilt hebben! Hou wel in je achterhoofd dat perfectie moeilijk te bereiken is. Dus als je denkt 'bijna perfect maar net niet' dan is het misschien de moeite niet om het opnieuw te doen, dan wen je er wel aan! Maar zo te lezen zit je nog best een stuk van 'bijna perfect' af... Dus dan zou ik hem gewoon lekker opnieuw laten zetten!
    Ik ben Dandelion wel
    And I'm not a weed!

Dank voor je reactie Ja, ik denk dat ik er tot in de oneindigheid over blijf piekeren als ik het niet opnieuw laat doen. Het enige wat ik eerst nog wil uitzoeken is wat de nadelen en risico's zijn van het zo dichtbij de oude piercing piercen. En wat ik storender vind, deze plaatsing of een litteken

Gatenkaasje HelenOfTroy's Avatar

Persoonlijk vind ik de huidige plaatsing mooier dan de plek die je aangeeft, maar ik ben het helemaal met Dandelion eens. Jij moet er elke dag tegenaan kijken, dus als je ontevreden bent zou ik voor een repierce gaan!
    One can get too familiar with vegetables, you know!