Hoi allemaal!
Na maanden denken, twijfelen en uiteindelijk afwachten tot de dag, heb ik toch mijn Daith laten piercen. Eerst zou ik ergens anders gaan, maar aangezien die shop dicht was, heb ik uiteindelijk voor de Tattooshop in Hilversum gekozen.
Er is daar maar 1 piercster werkzaam en het is een ontzettend lief meisje. Ze kwam wat timide over maar als je eenmaal aan het praten was, was ze heel leuk en spontaan. Ze neemt ook de tijd voor je en geeft goed advies.

Het enige wat ik niet verwacht was, was dat ze niet aangaf wanneer ze daadwerkelijk ging piercen. Dat was ik niet gewend aangezien mijn vorige piercster dat wel deed, maar dat ga ik de volgende keer gewoon aangeven. En jeetje! Wat deed dat zeer toen ze die naald erdoorheen deed!

ik ben gepierced met een gebogen barbell (banana). Ze wilde niet met een ring piercen omdat dat de genezing belemmerd, wat ik overigens zeker goed vind dat ze voet bij stuk houdt.

Ik ben zeker blij met het eind resultaat! ik raad deze shop ook zeker aan
De napijn verbaast me ook heel erg. Ook kan ik er wel op slapen, voel ik niks van, maar ik durf het niet omdat ik bang ben dat mijn piercing trauma oploopt en bultjes gaan ontstaan.
Ook heb ik tot nu toe totaal geen zwelling, dat vond ik best gek, maargoed, het is ook nog maar 1 dag voorbij.

IMG_3411[775].jpg