Results 1 to 7 of 7

Thread: Tepelpiercing

Tepelpiercing

Hallo,

Ik heb een aantal vraagjes over een tepelpiercing.

1. Hoe erg heb je de pijn ervaren? Hoe erg was de pijn in vergelijking met andere piercings die je hebt?
    2. Hoe ontstekingsgevoelig is de plek?
    3. Stel je haalt hem eruit na een tijd, groeit het dan nog dik of blijf je een gaatje zien?

Alvast bedankt voor het beantwoorden!

Gatenkaasje Dullahan's Avatar

Re: Tepelpiercing

1. HELS. Ik vond het echt een hele nare prik, en het bleef ook lang doorzeuren, terwijl ik bij andere piercings vaak na het prikken zelf geen pijn meer had. Ik heb ze anderhalf jaar gehad en heb in al die tijd nooit op mijn buik kunnen liggen, of ook maar enige aanraking kunnen verdragen.

2. Bij mij zijn ze nooit ontstoken geweest, dus geen idee.

3. Het gaatje groeit wel dicht, maar als je bij mij goed kijkt zie je nog een klein puntje.
    Never trust anything that can think for itself, if you can't see where it keeps its brain.

Gatenkaasje Mevrouw Wolf's Avatar

1. Goed te doen, na het zetten eigenlijk weinig last gehad (behalve geregeld blijven hangen in een beha, maar dat was ook omdat ik geen passende beha droeg )
    2. mijne zijn nooit ontstoken geweest, maar ook nooit echt goed genezen. Dus dat zegt niet veel maar ik denk niet dat de ene piercing sneller ontsteekt dan de ander, want het ontsteekt natuurlijk niet zomaar.
    3. bij mij is er 1 uitgegroeid dus daar zit wel wat littekenweefsel, aan de andere kant zit er 1 klein puntje, maar dat valt niet op ofzo. Het is natuurlijk ook zacht weefsel, dus als je het sieraadje er uit haalt valt het gaatje dicht. Dus dan valt het al direct minder op
    Nur der Regen weint am Grab.

Metaalverslaafde Spijker.'s Avatar

1. Ik vond het allebei de keren een minder fijne piercing. Misschien kwam dat ook doordat ze allebei achter de tepel zijn gezet omdat die te klein was om erdoor te piercen.
    2. Ik weet niet of ze ontstoken zijn geweest maar ik heb wel verschillende keren last van pusbultjes gehad. Heb ook last gehad van een LANGE genezingstijd (ok, slammen tijdens die periode is ook niet het slimste om te doen natuurlijk )
    3. Bij mij is er ook 1 uitgegroeid, daar zie je ook littekenweefsel, de tepel/tepelhof ziet er wat anders uit maar dat stoort me niet. Het is allemaal wel gewoon weer dichtgegroeid. De andere kant heb ik nog.
    I may not think or feel as you do, but does that make me less human?

Administrator Administrator Danielle's Avatar

1: niet fijn, echt helemaal niet fijn Ik vond het daarna ook nog steeds erg vervelend en dat hield een flinke tijd aan.
    2: ik heb geen last van ontstekingen gehad, de genezing leek in het begin ook erg soepel te verlopen. Na een tijdje is de piercing links wel gaan migreren.
    3: ik heb ze eruit gehaald toen ik merkte dat de linkerpiercing zich verplaatst had, want ik wilde een complete uitgroei voorkomen. Je ziet de gaatjes wel, maar niet supergoed.
    “Into The Garbage Chute, Fly Boy”

http://www.alloverpiercings.nl

Leeg Canvas

1. Behoorlijk pijnlijk bj de plaatsing, maar heel kort ( 3seconden). Daarna wel een licht zeurend gevoel gedurende 2 dagen, dat is niet erg.
    2. Ik heb mijn tepels al 25 jaar gepierced (regelmatig herpierced) en wat korstjes wel, maar nooit ontsteking gehad.
    3. Gaatje gaat snel weer dicht en je zier er nog weinig van (bij mij wel iets meer want ik had gestretched naar 5 mm).

Vandaag een laten zetten.

1 de pijn was echt gemeen. Maar de pijn verschilt per persoon. Ik heb ook gelezen op internet dat de ene piercer wel een klem gebruikt ervoor en sommige ook niet. Of dit klopt geen idee hoor. Bij mij is een klem gebruikt, en ik denk dat mijn nagels nu nog in de bank staan waar ik op zat hahaha. Niet bang worden nu. Want ik was wel echt bang hoor. Maar mijn piercer heeft me enorm op mijn gemak gestelt. En nu is het een beetje gevoelig.
    2 nvt
    3 nvt