Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 11 to 19 of 19

Thread: Stretch

Leeg Canvas

Re: Stretch

Oke mijn excuses bedankt om te helpen😁 dit zijn de fotos hopelijk..E394A6EF-91F3-478E-8AF2-57CE5C76BDD3.jpgC50192C2-C1A4-4808-88EA-443276871D6C.jpg

The Librarian Trutle's Avatar

Dat ziet er echt niet goed uit. Zeker niets in steken en binnen een maand iets van titanium of glas in steken. Geen acryl, siliconen of natuurlijk materiaal, want dat zuigt zich vast en is niet goed.
    You want weapons?
    We're in a library!
    Books!
    The best weapons in the world!
    - The Doctor-

Leeg Canvas

Oke bedankt voor de hulp🙃 wat gebruik ik dan best in dat glas een spiraal of? Het is trouwens wel redelijk duur voor iets tz kopen om te strechen ik betaal 7euro per spiraal

Nee, een plugje of tunneltje. Een spiraal beweegt teveel en kan er ook voor zorgen dat je genezen fistula terug scheurt. Sowieso is een spiraal om te stretchen of in een verse stretch geen goed idee. Dat blijft niet zitten en kan voor veel schade zorgen.
    You want weapons?
    We're in a library!
    Books!
    - The Doctor-

Leeg Canvas

Weet je er goede winkel voor? Ik zie dat je van gent ben ik ben er elke dag dusja🙃 en nogmaals bedankt voor de hulp

Slightly Modified Celestial's Avatar

Goed en verantwoord stretchen is niet een goedkope aangelegenheid. Glas in kleinere maten is overigens per stuk niet eens zo duur, het probleem is dat je vaak nieuwe moet kopen wanneer je naar de volgende maat gaat.

Ik zou voor glas kiezen op deze kleine maten, en deadstretchen met 0,5mm maten elke twee a drie maanden.
    Generic Signature.

Leeg Canvas

Men gatje is precies toegegroeid nu is dat normaal? Ik zie de twee gaatjes niet meer alleen dat het precies dicht zit en een korstje opstaat?

Gatenkaasje Dullahan's Avatar

Ja, dat kan, hoewel ik betwijfel dat het helemaal dicht zal zitten. Maar gewoon laten doen. Niks erin proppen en ook niet aan het korstje peuteren.
    Never trust anything that can think for itself, if you can't see where it keeps its brain.

Precies wat Dullahan zegt. Laten voor wat het is.
    Als je het echt in een fysieke winkel wilt kopen dat zou ik naar Bodydesign gaan in de Nederkouter. Dat is voor mij de beste shop in Gent die ook nog wat sieraden heeft. Maar eigenlijk zou ik het kopen via All Over Piercings. Zelfs met verzendkosten gaat het je goedkoper uitkomen dan bij Bodydesign, want hun juwelen zijn duur.
    You want weapons?
    We're in a library!
    Books!
    - The Doctor-