Results 1 to 3 of 3

Thread: Ontstoken industrial piercing

Leeg Canvas

Ontstoken industrial piercing

Hallo,

Afgelopen vrijdag heb ik een industrial piercing laten piercen. Het zetten en de eerste 1,5 dag deed vrijwel geen pijn, maar zaterdagavond begon ik in een keer meer pijn te voelen. Ik heb mijn piercing altijd 2x per dag schoon gemaakt met uni cura op advies van de piercer. Zondag deed de piercing nog veel meer pijn (stekend) en is mijn oor flink opgezwollen en voelt heet aan. Op aanraden van de piercer heb ik gisteren mijn huisarts bezocht die constateerde dat de piercing inderdaad ontstoken is. Haar advies was eigenlijk om de piercing eruit te halen, maar omdat ik dat niet wou hebben we besloten voor een antibiotica kuur en disinfectievloeistof (hibicet). Zij betwijfeld of de antibioticakuur ook daadwerkelijk gaat helpen, omdat de bacterie/infectie rondom mijn piercing zit. Als de pijn en zwelling na twee dagen niet weg is moet ik de piercing alsnog eruit halen. Alleen ben ik bang als ik daadwerkelijk de piercing eruit moet halen dat de infectie insluit als mijn gaatjes dichtgroeien.

Heeft iemand ervaring hiermee? Hoe lang duurt het voordat de infectie weg is met de antibioticakuur? Heb ik veel kans op een bloemkooloor als de infectie blijft?

Daarnaast ben ik sinds gisteren/vandaag ook begonnen met een zeezoutbad in plaats van de uni cura.

Groetjes, een bezorgd persoon over haar piercing die ze er niet uit wil halen

Meubilair Dullahan's Avatar

Re: Ontstoken industrial piercing

Huh, ik weet heel zeker dat ik deze vraag net beantwoord heb...
    Never trust anything that can think for itself, if you can't see where it keeps its brain.

Moderator Dandelion's Avatar

Re: Ontstoken industrial piercing

Je vraag op 1 plaats is genoeg hoor! Ik doe op deze een slotje, je andere topic blijft open en daar heb je ook al een reactie.

Het andere topic is hier: http://www.piercingforum.nl/showthre...trial-piercing