Results 1 to 5 of 5

Thread: Klein ringetje voor Rook piercing

Leeg Canvas

Klein ringetje voor Rook piercing

Hii, ik heb sinds 1,5 jaar een rook piercing en wil hier graag een ringetje in.
    Nou zoek ik echt zo klein mogelijk, maar ik kan niets kleiner dan 6 mm vinden.
    Heeft iemand enig idee waar ik zoiets kan vinden of misschien andere leuke ideeŽn voor m'n rook piercing?

Moderator Dandelion's Avatar

Re: Klein ringetje voor Rook piercing

Past dat dan wel, kleinere diameter dan 6mm? Of is je piercing gewoon niet zo diep gezet? Ik zou het niet weten verder, volgens mij is 6mm wel zo'n beetje het kleinst qua diameter... Misschien zou je het ergens custom kunnen laten maken?
    Ik ben Dandelion wel
    And I'm not a weed!

Leeg Canvas

Quote Originally Posted by Dandelion View Post
    Past dat dan wel, kleinere diameter dan 6mm? Of is je piercing gewoon niet zo diep gezet? Ik zou het niet weten verder, volgens mij is 6mm wel zo'n beetje het kleinst qua diameter... Misschien zou je het ergens custom kunnen laten maken?
    Ik heb een tijd terug 6 mm geprobeerd, maar die was te ruim. Ik wil het graag zo strak mogelijk om mijn oor hebben. Mijn oor is best wel klein dus vandaar dat ik op zoek ben naar een kleinere. Ergens laten maken is misschien wel een optie ja! Weet iemand waar dit kan? Zou dit bij een juwelier kunnen?

Slightly Modified Celestial's Avatar

Je zou ook naar een goede piercing shop kunnen gaan, die hebben vaak van alles in huis en zo niet kunnen ze het voor je bestellen en plaatsen.
    Generic Signature.

Gatenkaasje olobersyko's Avatar

Ik geloof dat Kanpatha (Amsterdam) veel van dat soort sieraden heeft, misschien die even bellen?
    pugs not drugs