Results 1 to 4 of 4

Thread: Dermal verwijderen of niet?

Dermal verwijderen of niet?

Hoi lieve mensen,

Maandag wil ik mijn dermal gaan verwijderen. Hij zit voor mijn tragus en heeft het geloof ik wel gehad met mijn lichaam. Heb het idee dat hij aan het uitgroeien is, hij is ook al scheef gaan zitten en is wat pijnlijk als ik er op druk. Heb al meerdere dermals gehad, dus weet wel een beetje de gang van zaken. Helaas krijg ik het niet echt duidelijk op foto, dus jullie moeten het met deze info doen.

Alleen nu het probleem; toen ik er laatst op drukte kwam er een heel klein beetje pus uit, dus ik ben gaan twijfelen of laten verwijderen een goed idee is of niet (vanwege ontsteking insluiten enzo). Maar toen ik er net op drukte, kwam er niks uit.
    Het ding is dat ik niet het idee heb dat hij ontstoken is, dat is namelijk wel eerder gebeurd en was toch zeker wel wat heftiger en anders dan dit (opgezwollen, rood, meer pus, andere pijn etc.).

Nu kan ik maandag even vragen wat de piercer ervan vindt, maar mocht het sowieso geen slim idee zijn om hem nu te verwijderen kan ik mij een flinke rit besparen.
    Ik kan ook wachten tot hij verder uit begint te groeien, weet niet of het verwijderen dan ook makkelijker zal gaan?

Dus mijn vraag; wat zouden jullie doen?

The Librarian Trutle's Avatar

Re: Dermal verwijderen of niet?

Als er tot maandag geen troep meer uitkomt zou ik er gewoon voor gaan. Hij is waarschijnlijk af en toe ge´rriteerd en dan komt er wat wondvocht uit. Maar ik zou er wel niet teveel op gaan drukken om te verwijden dat hij weer ge´rriteerd raakt. Dus maandag even voorzichtig testen en als alles dan droog blijft zou ik zeker langsgaan.
    You want weapons?
    We're in a library!
    Books!
    The best weapons in the world!
    - The Doctor-

Thanks Turtle!
    Heb zelf ook het idee dat hij gewoon ge´rriteerd is inderdaad. Zal maandag gewoon even kijken.

Slightly Modified Celestial's Avatar

Foto? Dermals zijn hoe je het ook bekijkt tijdelijke piercings, sommige houden het nog geen twee maanden vol en sommige een paar jaar. Maar dat ze uitgroeien en vervelend gaan doen is volgens de professionals een feit.
    Generic Signature.