het is nu ongeveer 3 maanden geleden dat ik mijn septum heb laten piercing. Heb het sieraad vandaag omlaag geduwd om voor de eerste keer eens te kijken hoe het er ook alweer uit ziet. Ik vind hem helaas best scheef. wat vinden jullie?
het is nu ongeveer 3 maanden geleden dat ik mijn septum heb laten piercing. Heb het sieraad vandaag omlaag geduwd om voor de eerste keer eens te kijken hoe het er ook alweer uit ziet. Ik vind hem helaas best scheef. wat vinden jullie?
Is hij ook scheef als je er van voren tegenaan kijkt? Dit is wel een hoek waarin mensen je niet zo vaak zullen zien, neem ik aan. Maar zo lijkt hij wel een beetje scheef te zitten ja.
Never trust anything that can think for itself, if you can't see where it keeps its brain.
zo dan, mijn neus wijst ook heel erg naar rechts zegmaar, maar dan had de piercing juist om het effect op te heffen iets naar links moeten wijzen? of ben ik nu TE kritisch?
En als je er een segment ringetje in draagt, misschien valt 't dan niet meer op?
pugs not drugs
Ik vind het wel meevallen zo. Niemand heeft een perfect recht gezicht dus een septum helemaal recht plaatsen is bijna onmogelijk. Als je je er zelf zo aan ergert kun je overwegen hem opnieuw te laten zetten, maar de kans dat hij dan wel perfect recht zit is erg klein.
Never trust anything that can think for itself, if you can't see where it keeps its brain.
een ringetje is geen optie want ik moet hem kunnen verbergen
is het een idee om het sieraad iets te buigen zodat hij eigenlijk krom is zegmaar, maar zodat hij in m'n neus recht lijkt.. snap je nog? haha
In mijn ervaring wordt een sepumspiercing ‘rechter’ als je hem vrder stretchet. Dus op dagen / momenten dat het kan, een zo dik (en groot en zwaar) mogelijke ring dragen (circular barbell). Het kanasltje zal beter worden.
Dat is verouderde info in een wat ouder topic. Stretchen van een piercing maakt 'm niet rechter hoor.
Generic Signature.