Results 1 to 8 of 8

Thread: septum?

Leeg Canvas

septum?

het is nu ongeveer 3 maanden geleden dat ik mijn septum heb laten piercing. Heb het sieraad vandaag omlaag geduwd om voor de eerste keer eens te kijken hoe het er ook alweer uit ziet. Ik vind hem helaas best scheef. wat vinden jullie?
    Attached Images Attached Images

Gatenkaasje Dullahan's Avatar

Re: septum?

Is hij ook scheef als je er van voren tegenaan kijkt? Dit is wel een hoek waarin mensen je niet zo vaak zullen zien, neem ik aan. Maar zo lijkt hij wel een beetje scheef te zitten ja.
    Never trust anything that can think for itself, if you can't see where it keeps its brain.

Leeg Canvas

zo dan, mijn neus wijst ook heel erg naar rechts zegmaar, maar dan had de piercing juist om het effect op te heffen iets naar links moeten wijzen? of ben ik nu TE kritisch?
    Attached Images Attached Images

Slightly Modified olobersyko's Avatar

En als je er een segment ringetje in draagt, misschien valt 't dan niet meer op?
    pugs not drugs

Gatenkaasje Dullahan's Avatar

Ik vind het wel meevallen zo. Niemand heeft een perfect recht gezicht dus een septum helemaal recht plaatsen is bijna onmogelijk. Als je je er zelf zo aan ergert kun je overwegen hem opnieuw te laten zetten, maar de kans dat hij dan wel perfect recht zit is erg klein.
    Never trust anything that can think for itself, if you can't see where it keeps its brain.

Leeg Canvas

een ringetje is geen optie want ik moet hem kunnen verbergen
    is het een idee om het sieraad iets te buigen zodat hij eigenlijk krom is zegmaar, maar zodat hij in m'n neus recht lijkt.. snap je nog? haha

Leeg Canvas

In mijn ervaring wordt een sepumspiercing ‘rechter’ als je hem vrder stretchet. Dus op dagen / momenten dat het kan, een zo dik (en groot en zwaar) mogelijke ring dragen (circular barbell). Het kanasltje zal beter worden.

Slightly Modified Celestial's Avatar

Dat is verouderde info in een wat ouder topic. Stretchen van een piercing maakt 'm niet rechter hoor.
    Generic Signature.