Results 1 to 2 of 2

Thread: Piercing geplet

Piercing geplet

Ik heb nu ongeveer 5 weken een navel piercing
    Die geneesde eerst gewoon goed tot 2 dagen geleden toen ben ik in een achtbaan geweest (niet zo slim dus) en ben ik een paar x goed hart op die piercing geknald en nu zie je van de buitenkant eig helemaal niks hij is niet eens rood meer ofz maar heel de binnenkant doet dus echt heel veel pijn en ik kan nu zelfs mn buik niet meer uitrekken enz nu is mn vraag wat is dit moet ik me hier echt veel zorgen over maken en wat kan ik doen tegen die pijn

Leeg Canvas

Re: Piercing geplet

Een beetje late reactie, maar misschien handig voor de volgende:

Waarschijnlijk is het "buisje" waar je piercing doorheen zit (de fistel) een klein beetje beschadigd. Dat hoef je aan de buitenkant niet te zien. Geef de piercing genoeg rust en blijf je nazorginstructies volgen. Het kan zijn dat je nu iets langer aan het genezen bent, maar dat geeft niet. De pijn is weinig tegen de doen, anders dan goed je piercing de ruimte geven om te helen. Misschien kan je een warme zeezoutoplossing proberen? Dan wordt de boel iets zachter en soepeler. Laat je piercing in ieder geval zoveel mogelijk met rust!

Ik ben geen piercer of dokter, ik ben alleen ervaringsdeskundig. Let goed op je heling en luister naar je gevoel. Lijkt het niet goed te gaan? Ga altijd langs je dokter!

Succes!