Results 1 to 3 of 3

Thread: Help! Bultje bij neuspiercing

Help! Bultje bij neuspiercing

Hii!

Ik heb sinds begin februari een neuspiercing en de afgelopen maand is er een bultje naast mijn piercing gekomen. Ik heb een foto bijgevoegd zodat jullie kunnen zien waarover ik het heb. Mijn huid bij de piercing lijkt onstoken op de foto, maar dit is niet het geval (ik heb van die rode bloedvaatjes bij mijn neus die zonder make up er heel rood uitzien). Ik maak mijn piercing 2-3 keer per dag schoon met een zout-tea tree oplossing en het doet verder ook geen zeer. Nu is mijn vraag aan jullie: moet ik mijn piercing er uit halen of nog even wachten? En als ik de piercing er nu uit zal halen, verdwijnt het bultje dan ook? Ik vind het heel erg vervelend dat dit bultje er zit en ben na een maand wachten er ook wel een beetje klaar mee.. wat denken jullie?

x IlonaIMG-0706.jpg

Gatenkaasje Morsmordre's Avatar

Re: Help! Bultje bij neuspiercing

Dit lijkt me een vochtbultje, en die zijn heel normaal bij kraakbeenpiercings. Misschien dat je het over-verzorgt nu (ik weet zelf niet echt hoe agressief zout-oplossing is wanneer er tea tree oil bij zit). Het beste middel tegen vochtbultjes is geduld (En anders met alleen zeezout-oplossing gebruiken 2x per dag of alleen met water en verder gewoon met rust laten.) En niet lek prikken
    “Nor do thou seek to vainly delve
    Where death's pale angels tread,
    To hear the murmur of its flow
    Around the silent dead.”

- Frances E. W. Harper

Slightly Modified Celestial's Avatar

Re: Help! Bultje bij neuspiercing

Yup, stoppen met tea tree en 1 a 2 keer per dag spoelen met 0,9% zoutoplossing.

Zoals mors al zegt, waarschijnlijk maak je het te vaak schoon.
    Generic Signature.