Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 10 of 11

Thread: 2e gaatje

2e gaatje

Hoihoi,
    Ik heb 5 weken geleden een tweede gaatje laten zetten, in allebij mijn oren natuurlijk. Maar in mijn rechter oor vind ik hem veel te ver van het eerste gaatje gezet, vinden jullie dat ook ? En kan ik dit gaatje dicht laten groeien en een nieuw gaatje laten zetten ?
    Liefs mij

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

Moderator Dandelion's Avatar

Re: 2e gaatje

Ze lijken niet helemaal gelijk te zitten inderdaad, maar of dat een probleem is hangt van jou af. En ja, je kunt deze gewoon dicht laten groeien en een nieuw gaatje laten piercen als je dat wil!
    Ik ben Dandelion wel
    And I'm not a weed!

Quote Originally Posted by Dandelion View Post
    Ze lijken niet helemaal gelijk te zitten inderdaad, maar of dat een probleem is hangt van jou af. En ja, je kunt deze gewoon dicht laten groeien en een nieuw gaatje laten piercen als je dat wil!
    Het stoort me heel erg haha, als dat " goede " gaatje precies zo was als dat foute gaatje dan was het nog ok geweesd.. maarja, bedankt ! Als ik het laat piercen kan dat dat andere gaatje dan niet mee piercen? Dat het een groot gat word zeg maar haha

Gatenkaasje Dullahan's Avatar

Als je hem er nu uit haalt zal hij wel volledig dichtgroeien. Wacht dan een paar maanden tot hij echt dicht is en dan kun je zonder problemen een gaatje ernaast laten piercen. Je hebt wel kans dat je altijd een puntje blijft zien waar het oude gaatje zat.
    Never trust anything that can think for itself, if you can't see where it keeps its brain.

Quote Originally Posted by Dullahan View Post
    Als je hem er nu uit haalt zal hij wel volledig dichtgroeien. Wacht dan een paar maanden tot hij echt dicht is en dan kun je zonder problemen een gaatje ernaast laten piercen. Je hebt wel kans dat je altijd een puntje blijft zien waar het oude gaatje zat.
    Een paar maanden [emoji50] maar dan moet die andere oorbel er ook uit want anders ziet het er niet uit [emoji45]

Gatenkaasje Irene's Avatar

Tuurlijk hoeft dat niet Ik zou gewoon eens bij de piercer vragen. Ik heb bij n piercing eens een paar weken moeten wachten, en bij een andere kon het gelijk opnieuw worden gezet.

Slightly Modified Sproetje's Avatar

Waarom moet die andere er ook uit? Ik denk dat hier zeer weinig mensen symmetrische oren hebben 😉

Ik zou hem alleszins ook toe laten groeien, als het je nu al stoort ga je je er nog lang aan ergeren vrees ik. En informeren of het niet al vroeger kan bij een goede (!) piercer, volgens mij moet dat wel kunnen als de gaatjes nog enigszins wat afstand hebben van elkaar.

Gatenkaasje Dullahan's Avatar

Nee joh, als je die andere er ook uit haalt groeit die dicht en moet je die op precies dezelfde plek weer laten herpiercen, dat lijkt me echt niet nodig.
    Never trust anything that can think for itself, if you can't see where it keeps its brain.

Ik heb hem eruit gehaald, hoe lang moet ik wachten tot ik een nieuwe kan laten zetten ?

Moderator Dandelion's Avatar

Als alles in de 5 weken dat je hem al had verder helemaal voorspoedig en zonder complicaties is gegaan zou ik denk ik nog een week of 6 wachten. Maar je kan denk ik het best bij een piercer vragen wat die ervan vindt.
    Ik ben Dandelion wel
    And I'm not a weed!