Results 1 to 5 of 5

Thread: Starwars tattoo

Leeg Canvas

Starwars tattoo

20170822_150415.jpg

Ben al van kinds af aan een diehard starwars fan en vandaar deze bobba tattoo.
    Nu wil ik op.mijn arm nog meer laten zetten maar twijfel heel erg of ik dat moet doorzetten in starwars.
    Is het raar dat ik daar nog meer dingen tussendoor gooi uit mijn jeugd. Noem het maar een back in time arm 😁 Een mario bv of een zelda. Et en ga zo maar door. Of moet ik dat niet doen en volknallen met starwars.

Gatenkaasje Brubs's Avatar

Re: Starwars tattoo

Zolang je twijfelt niet doen, en voor de rest doen wat je zelf wilt Wij kunnen niet zo voor jou bepalen of 't perse starwars moet zijn, die keuze moet je zelf maken.
    Ik wil naar Antarctica.
    Daar is geen drama, alleen maar pingu´ns.

Piercing Newbie Harm1985's Avatar

Cool idee. Zit zelf ook nog te denken aan een Super Mario Bros. 3 tattoo (maar ja welke plek, heb niet veel over).

Qua artiest kan ik je Sascha Sevic van Free Bird Tattoo in Eindhoven aanraden. Zelf ook een mega Star Wars fan en zet super strakke tattoos (ook combi van Old School en Star Wars), check zijn Instagram maar eens!

Dit soort dingen dus:
    Screenshot_20180419-070351.jpg
    Last edited by Harm1985; 19-04-2018 at 05:04.
    Is the image I'm making the image I see
    When the man in the mirror is talking to me

Leeg Canvas

Quote Originally Posted by Harm1985 View Post
    Cool idee. Zit zelf ook nog te denken aan een Super Mario Bros. 3 tattoo (maar ja welke plek, heb niet veel over).

Qua artiest kan ik je Sascha Sevic van Free Bird Tattoo in Eindhoven aanraden. Zelf ook een mega Star Wars fan en zet super strakke tattoos (ook combi van Old School en Star Wars), check zijn Instagram maar eens!

Dit soort dingen dus:
    Screenshot_20180419-070351.jpg

Thanks voor deze tip dit was precies wat ik zocht.

Piercing Newbie Harm1985's Avatar

Graag gedaan. Belangrijkste punt van aandacht lijkt me dat het qua stijl bij elkaar past. Dan wordt het een mooi geheel, of dat nou chewbacca is of Mario.
    Is the image I'm making the image I see
    When the man in the mirror is talking to me