Page 2 of 3 FirstFirst 123 LastLast
Results 11 to 20 of 26

Thread: Tattoo lijnen lijken uitgelopen eerste dagen?

Leeg Canvas

Re: Tattoo lijnen lijken uitgelopen eerste dagen?

Ok dat klinkt hoopvol, dit is ook op mn onderarm. Moet zeggen dat ik bij de tattoo de lijnen echt wel pijnlijk vond, maar ze zijn ook wat dikker (bold) gekozen. Arm was ook flink gezwollen en tattoo bloedde licht na het zetten. Had ik bij mn sleeve veel minder. Maar hij is pas afgelopen zaterdag gezet dus ik wacht het gewoon af, al ben ik best wel even geschrokken.

Gatenkaasje Brubs's Avatar

Snap ik hoor, ik twijfelde ook wel even in 't begin, maar m'n broer had het ook dus dat scheelde. Bij ons beide trouwens bij zwarte lijnen op de onderarm. Trok na een week of 2-3 langzaam aan weg. Hopen dat dat het bij jou ook is.
    Nu even lekker laten genezen en kijken of het bijtrekt
    Ik wil naar Antarctica.
    Daar is geen drama, alleen maar pingu´ns.

Leeg Canvas

Kwam het bij jullie ook pas na een paar dagen opzetten? Want de foto van net na het zetten is super strak!

Gatenkaasje Brubs's Avatar

Yes, geloof op dag 3 of 4, werd in de eerst volgende dagen nog ietsjes erger. Daarna tijdje stabiel tot 't daarna weg trok, nu is 't niet meer dan hier en daar een heel klein puntje. Moet er wel bij zeggen dat we het beide niet over de gehele lengte van de lijnen even erg hadden, het waren meer aaneengesloten vlekken (if that makes sense )
    Ik wil naar Antarctica.
    Daar is geen drama, alleen maar pingu´ns.

Leeg Canvas

Thanks! Ik lees bij beschrijvingen van het genezingsproces ook dat het soms lijkt alsof het vloeit maar dat het komt omdat de korst krimpt. Ik kan niet anders dan afwachten.

Ik wou precies dat gaan commenten: De korst die krimpt! Ik heb bij bijna elke tattoo daardoor zo'n tijdelijke blow-out look maar trekt uiteindelijk volledig weg na de genezing (na zo'n 2 ß 3 weken)
    Keep your head up, keep your heart strong
    Keep your mind set, keep your hair long

Leeg Canvas

Oh thank God Marcella!! Ik kon echt wel janken toen het me gisteren ineens zo opviel....want als je op internet struint lijkt het wel op een permanente blow out? Blauwe uitloop...Ik weet dat niemand kan voorspellen voor mij hoe het uitpakt maar heb dus meerdere tattoos waaronder een halve japanse sleeve en heb dit echt nog nooit zo gehad.

____________ updated ____________

Dus jij vindt mijn foto hier wel op lijken? Zoals het er bij jou uitgezien heeft?

The Librarian Trutle's Avatar

Ik zou voor nu even proberen er niet teveel naar te kijken of aan te denken en het los te laten. Makkelijk gezegd, I know, maar de tijd zal het moeten uitwijzen. Het kan heel goed zijn dat het door de korstjes komt hoor, maar ook daar laat de inkt eerst een beetje settelen. We kunnen speculeren wat we willen, maar geduld is hier een schone zaak
    You want weapons?
    We're in a library!
    Books!
    The best weapons in the world!
    - The Doctor-

Leeg Canvas

Ik doe mn best haha. Zal eens kijken of ik de foto's van mn sleeve nog kan terug vinden tijdens herstel. Schrok me gewoon de pleuris aangezien ik toch echt heel zorgvuldig een artiest heb uitgezocht en je dan domweg niet verwacht dat er Řberhaupt iets mis zou gaan. Kende het begrip blow out ook nog niet voordat ik dit zelf constateerde.

Deze tattoo is bij Magic in Utrecht gezet trouwens.

Leeg Canvas

Blauwe plek?

Omdat ik het fijn vindt dat jullie meekijken: ik ben erg bang voor een blow out. Of is dit een blauwe plek? Is zaterdag gezet, foto van vandaag, dag 5.