Kan het kloppen dat de lijnen soms wat uitgelopen lijken tijdens de eerste dagen? Er zit bij mij al een zwart korstlijntje maar daaromheen soms een lichtere lijn.
Kan het kloppen dat de lijnen soms wat uitgelopen lijken tijdens de eerste dagen? Er zit bij mij al een zwart korstlijntje maar daaromheen soms een lichtere lijn.
Kan je eens een foto plaatsen? Moeilijk te zeggen zo, maar ik denk als het echt uitgelopen is dan is dat voor altijd. Ik heb ook plekken waar de inkt wat uitliep vlak na het zetten en dat is altijd zo gebleven. Maar ik zou sowieso eerst afwachten hoe het eruit ziet nadat je korstjes eraf gevallen zijn.
You want weapons?
We're in a library!
Books!
The best weapons in the world!
- The Doctor-
Kom er even niet uit met een foto plaatsen...maar het is na ca 2 dagen pas gebeurd, na het zetten nog strak. Soort blauwe uitloop vlak langs het lijntje, Ben er bang voor...
____________ updated ____________
![]()
Ik vrees hier eerlijk gezegd ook een beetje voor, maar wacht het genezen toch nog een beetje af.
You want weapons?
We're in a library!
Books!
The best weapons in the world!
- The Doctor-
Heb de foto naar de shop gemaild en zij zeiden ook wacht het even af. Goede shop, veel ervaring...heb een halve sleeve en twee andere tattoos, dit nog nooit gemerkt. Moet zetten dat het van een afstand niet opvalt omdat het oldskool en dus bold is gezet maar ik zie het zelf natuurlijk wel.
Baal als een stekker! Maar las op internet dat het de beste kan overkomen? 😑
Dit lijkt op een blow out als gevolg van een te diep gezette tattoo. Dat trekt voor zover ik weet niet helemaal meer weg.
Is the image I'm making the image I see
When the man in the mirror is talking to me
Dacht ik zelf ook, gelukkig enkele lijntjes en op afstand valt het nauwelijks op. Maar het zal dus geen genezingsproces zijn? Kan me even niet meer herinneren hoe dat 7 jaar geleden was met mijn halve sleeve qua lijnen.
Daar kun je nu moeilijk iets van zeggen. Je zal echt even de genezing af moeten wachten. Het lijkt voor nu wel op een blowout.
Never trust anything that can think for itself, if you can't see where it keeps its brain.
Is er ook kans dat het nog erger wordt? Ik zit op de 3e dag nu.
Ik had 't bij m'n tattoo op m'n onderarm ook ietsjes. Is later wel weer weggetrokken, leek dus met de genezing te maken te hebben. Ik heb natuurlijk geen idee of 't bij jou 't zelfde is, maar misschien wel.
Ik wil naar Antarctica.
Daar is geen drama, alleen maar pinguïns.