Results 1 to 9 of 9

Thread: Tattoo laten zetten vlak na ziekte

Leeg Canvas

Tattoo laten zetten vlak na ziekte

Ik heb deze week last van een buikgriepje, valt allemaal mee (geen koorts en kan gewoon mn ding doen).
    Ik heb zaterdag een afspraak staan voor mijn tattoo, kan het kwaad om deze door te laten gaan? Vroeg het me ineens af.

Gatenkaasje Mevrouw Wolf's Avatar

Re: Tattoo laten zetten vlak na ziekte

Ik heb allebei gedaan, zowel afzeggen als door laten gaan terwijl ik me niet 100% fit voelde. Ik moet zeggen dat ik beduidend meer moeite had met de sessie op het moment dat ik een beetje ziekig was. Ook daarna was ik helemaal op.
    Daarom zou ik het nu niet meer doen, behalve als ik bijvoorbeeld een afspraak heb met een artist die normaal gesproken niet in Nederland zit.
    Volgens mij had het geen gevolg voor de tattoo zelf, die zijn gewoon allemaal goed genezen.
    Nur der Regen weint am Grab.

Ik heb meerdere malen afspraken door laten gaan terwijl ik ziek was (met koorts ook). Want guestartist dus verzetten kon niet. Was het leuk? Nee, maar de tattoos zijn alsnog prima genezen.
    Keep your head up, keep your heart strong
    Keep your mind set, keep your hair long

The Librarian Trutle's Avatar

Als je je niet superslecht voelt dan zou ik het gewoon door laten gaan. Voel je je toch niet zo top, dan zou ik de afspraak verzetten als dat gemakkelijk kan. Bij een guest artist gaat dat moeilijk of bij een artiest die helemaal vol zit de komende jaren zou ik het niet afzeggen, maar als dat niet het geval is dan wel. Ik vond het toch een pak chiller als ik niet moe/ziek was.
    You want weapons?
    We're in a library!
    Books!
    The best weapons in the world!
    - The Doctor-

Piercing Newbie Harm1985's Avatar

Hangt ook een beetje af van de grootte van de tattoo. Een uurtje onder de naald is wel ff wat anders dan vier of vijf.
    Is the image I'm making the image I see
    When the man in the mirror is talking to me

Gatenkaasje Dullahan's Avatar

Volgens mij heeft het weinig invloed op de tattoo zelf, het probleem is meer of je het zelf trekt of niet. En wat Harm zegt ook, als het een kleine tattoo is zou ik het zelf gewoon door laten gaan, maar een lange sessie zou ik zelf niet volhouden.
    Never trust anything that can think for itself, if you can't see where it keeps its brain.

Kleine kanttekening. Mocht het een tattoo zijn waar meerdere sessies voor gepland zijn kun je ook gewoon na een uur of 2/3 er de brui aan geven meestal plannen ze het toch ruim in.

Leeg Canvas

Thanks! Het zal hooguit 1,5-2 uur zijn gok ik. Relatief kleine black & grey. Ik werk gewoon, ben al jaren niet topfit met twee kleine kids dus ik denk dat ik het dan gewoon ga doen. Het is bij een artiest die ik op zich wel kan verzetten maar ze hebben voor mij speciaal telefonisch een afspraak gemaakt omdat ik wat verder weg woon. Hoefde dus per uitzondering niet langs te komen om eerst aan te betalen. Voelt dan sowieso lullig om af te bellen.

Oké succes! En post ff een fotootje als hij erop staat. Welke shop/artiest ga je naartoe?