Results 1 to 5 of 5

Thread: Septum piercing vraag

Septum piercing vraag

Goedemiddag allemaal
    Ik heb een vraag voor de mensen die al
    langer ervaring hebben met spetum piercings.

Ik heb mijn septum nu iets van 3 maanden
    Ik heb afgelopen week een piercing online bestelt maar het ringetje is kleiner dan het ringetje dat ik kreeg toen ik me septum lier zetten.

Nu is mijn vraag kan ik deze piercing dragen zonder dat het gaatje misschien kleiner word
    Omdat het ringetje kleiner is.

____________ updated ____________

Bump

Moderator Dandelion's Avatar

Re: Septum piercing vraag

Je bedoelt dat het een andere maat is neem ik aan? Nee waarschijnlijk niet. Als je piercing is gezet op bijv 1,6mm en je gaat dan een tijd 1,2mm dragen dan zal het gaatje hoogstwaarschijnlijk wel gaan krimpen. Dat hoeft niet een heel groot probleem te zijn, je zou het bijvoorbeeld later weer kunnen stretchen naar 1,6. Maar als je het een probleem vindt dat het krimpt dan zou ik je huidige sieraad gewoon laten zitten en een nieuw sieraad kopen in de juiste maat.
    Ik ben Dandelion wel
    And I'm not a weed!

Quote Originally Posted by Dandelion View Post
    Je bedoelt dat het een andere maat is neem ik aan? Nee waarschijnlijk niet. Als je piercing is gezet op bijv 1,6mm en je gaat dan een tijd 1,2mm dragen dan zal het gaatje hoogstwaarschijnlijk wel gaan krimpen. Dat hoeft niet een heel groot probleem te zijn, je zou het bijvoorbeeld later weer kunnen stretchen naar 1,6. Maar als je het een probleem vindt dat het krimpt dan zou ik je huidige sieraad gewoon laten zitten en een nieuw sieraad kopen in de juiste maat.
    Bedankt voor de reactie
    De maat verschil ligt niet zo hoog ik heb net met een digitale schuifmaat gemeten en deze is een halve millimeter kleiner dan de piercing die ik al heb ik denk dat die halve millimeter niet veel uit zal maken

Gatenkaasje Brubs's Avatar

Bedenk wel dat die halve millimeter in stretch-opzicht wel (meer dan) een hele maat is. Hoeft natuurlijk absoluut geen probleem te zijn zoals Dandelion al zei, maar wel iets om even in je achterhoofd te houden wellicht.
    Ik wil naar Antarctica.
    Daar is geen drama, alleen maar pingu´ns.

Moderator Dandelion's Avatar

Het lijkt een klein verschil, maar relatief gezien is het wel veel. Het verschil tussen 1,2mm en 1,6mm is 0,4mm. Dat lijkt weinig, maar procentueel gezien is 1,6mm bijna 35% groter dan 1,2mm. En dat is best een behoorlijk verschil! Dus onderschat het niet.
    Ik ben Dandelion wel
    And I'm not a weed!