Results 1 to 5 of 5

Thread: Frenum

Leeg Canvas

Frenum

Hey,
    afgelopen zaterdag (nu 3 dagen geleden) heb ik een frenum laten plaatsen. Klamme handjes met de broek op de knieŽn en mijn pik letterlijk in iemand anders handen, maar doorstaan. Kleine prik, maar goed begeleid door de piercer.
    Op zich weinig last, echter wel nog heel gevoelig bij het achteruit trekken van de voorhuid. (Hoe lang zou dat nog duren?)

Nu merk ik wel dat, wanneer ik mijn voorhuid over mijn eikel doe en later naar het toilet ga, of gewoon mijn broek uit doe, het staafje altijd scheef zit. Is ie dan scheef gepierced? Ik probeer niet te veel er aan te komen natuurlijk, maar kan het me soms niet laten.

En dan mssn nog een luchtiger vraagje voor de heren met een frenum... Ik ben een gezonde jongen, en dat stuk vlees heeft een eigen willetje. Een erectie doet niet pijn. Wanneer kan je weer masturberen? :-)

Ik hoor het graag!

R

Metaalverslaafde Harm1985's Avatar

Re: Frenum

Geen ervaring, maar vond dit topic: http://www.piercingforum.nl/showthre...renum-piercing

Een maandje geduld dus.

En deze site heeft misschien ook wat tips: http://www.skin-artists.com/frenum-p...-aftercare.htm
    Last edited by Harm1985; 28-03-2018 at 16:09.
    Is the image I'm making the image I see
    When the man in the mirror is talking to me

Piercing Newbie

Goed gegaan? Ik had er ook een 1,6 bij 12mm en alles ging goed tot die na twee maanden opeens ging ontsteken. Week geprobeerd het tegen te gaan maar uiteindelijk eruit gehaald... nu las ik vorige week dat ze vaak na een tijdje een maatje dunner moeten. Hmm

Leeg Canvas

Gewoon een ring erin doen. Een staafje gaat altijd scheef zitten . Niet te klein ringetje erin geeft ook weer irritatie succes

Leeg Canvas

Ik denk een week of 2 a 3 gevoelig. Daarna een korter staafje of ringetje erin doen. Dat heb ik destijds gedaan. (Met beide frenums)
    Succes!