Page 4 of 4 FirstFirst ... 234
Results 31 to 39 of 39

Thread: Hallo, ik wil ook een stevige neusring gaan dragen

Speldenkussen Brubs's Avatar

Re: Hallo, ik wil ook een stevige neusring gaan dragen

Zou dat niet gewoon van de zwelling kunnen zijn?
    Ik wil naar Antarctica.
    Daar is geen drama, alleen maar pingu´ns.

Leeg Canvas Tom22's Avatar

Zoveel goede, illustratieve plaatjes zijn niet op internet te vinden, maar dit zijn er toch al twee die hier nieuw zijn!

____________ updated ____________

Wat zou van de zwelling kunnen zijn?

____________ updated ____________

Dat is zo, dat hij een beetje scheef zit op de foto, maar dat is natuurlijk makkelijk recht te shuiven.
    Op weg naar mijn eerste echte bull-ring!

Metaalverslaafde Harm1985's Avatar

Dames, doe eens een beetje lief voor die jongen

Tom, ik waardeer je enthousiasme en wens je veel succes met je pad naar een vette septum ring, maar wat mij betreft kun je de plaatjes (behalve die van je eigen neus als er voortgang is) wel achterwege laten, je punt is nu wel duidelijk
    Is the image I'm making the image I see
    When the man in the mirror is talking to me

Dank je Harm, voor de steun..... Zodra ik een nieuwe fase ben ingegaan (zwaardere piercinmg) zal ik een plaatje plaatsen.

Net de eerste stretching op weg naar een stevige neusring een half uur achter de rug, 6 weken na de piercing zelf! Zonder problemen overleefd. Van 1,6 via 2,0 (een minuutje pauze) meteen naar 2,5 mm. Nu begint mijn neusring tenminste een beetje ergens op te lijken. Mijn optimisme bleek gerechtvaardigd. De piercer bevestigde opnieuw dat mijn sweet spot beduidend groter was dan doorsnee, en daarmee veelbelovend voor de toekomst, echt geschikt om uiteindelijk probleemloos een brutaal dikke 'bull-ring' te moeten torsen. Het piercingaatje was perfect genezen (ik had er ook na een paar dagen geen enkele last meer van gehad) en zichzelf al een beetje opgerekt, de 1,6 ring zat er al een beetje los in. Hij voorspelde tevens dat tenminste de eerstvolgende stappen, van 2,5 naar 3,2 en van 3,2 naar 4,0, evenmin veel problemen zullen opleveren. Alleen het stretchen zelf was een beetje pijnlijk, maar nadat mijn nieuwe neusring erin zat, was het meteen voorbij. Wel voelt die natuurlijk nog een beetje stijf, omdat het septumgaatje zich nu nog aan de dikkere onbuigzame metalen staaf moet aanpassen. Verder kietelt hij een beetje. Ook voelen mijn neusgaten natuurlijk nu wat meer opgevuld, maar dat is alles.

Leeg Canvas

En Tom, we zijn weer 2 maanden verder. Ben je nog een maatje groter gegaan ? Ik ben al jaren blijven zitten aan 6 mm maar heb zin om verder te stretchen.

Quote Originally Posted by tonguepiercing View Post
    En Tom, we zijn weer 2 maanden verder. Ben je nog een maatje groter gegaan ? Ik ben al jaren blijven zitten aan 6 mm maar heb zin om verder te stretchen.
    Ja, ik zit sinds twee weken op 4,0 mm, na tussenstop in juli op 3,2. Volgende week gaat mijn eerste echte bull-ring erin, een van zwart metaal!

Freak! Mevrouw Wolf's Avatar

Zwart metaal (niet te verwarren met black metal) bestaat alleen van lage kwaliteit. Misschien moet je heroverwegen of je dat in een piercing wil dragen.
    Nur der Regen weint am Grab.

Slightly Modified Celestial's Avatar

Dat is niet geheel correct, niobium kan zwart geanodised worden. Bij titanium is dit bijvoorbeeld niet haalbaar.

Niobium is echter behoorlijk aan de prijs op deze maten.
    Generic Signature.