Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 11 to 16 of 16

Thread: Plaatsing forward helix piercing

Gatenkaasje Morsmordre's Avatar

Re: Plaatsing forward helix piercing

Nah, ik denk ook wel dat dat mooi dichtgroeit. Mocht je nog iets blijven zien, dan zal dat zo klein zijn dat dat niet opvalt als er een nieuwe piercing boven zit. Iedereen kijkt toch als eerste naar die piercing.
    “Nor do thou seek to vainly delve
    Where death's pale angels tread,
    To hear the murmur of its flow
    Around the silent dead.”

- Frances E. W. Harper

Leeg Canvas

True . Ik heb hem er inmiddels uit laten halen en het geneest sneller dan verwacht, je ziet er nu al niet veel meer van. Dus bedankt voor je advies, over een paar weken ga ik een nieuwe laten zetten!

Slightly Modified Celestial's Avatar

Hopelijk komt de volgende op een betere plek dan, want je hebt prachtige oren. Begrijp ik goed dat er niet een titanium sierraad in zat toen je hem liet zetten destijds?
    Generic Signature.

Leeg Canvas

Ah, wat lief Celestial. Dankje! Volgens mij was het gebogen staafje wel titanium, maar ik weet het niet 100% zeker.

Piercing Newbie

Ik zou het dicht laten groeien. Ik denk dat je er niet veel van gaat zien. Je hebt hem nog maar net ddus denk niet dat je het erg goed kan zien hoor. Ik heb meerdere piercings eruit laten halen omdat ik de plaatsing ook niet mooi vond en bij mij zie je er niks van> En ik denk dat als je een nieuwe peircing hebt het ook niet opvalt. Ik zou de piercer vragen ik denk dat die het wel weet en dan kunj alsnog hem eruit laten halen

Leeg Canvas

Ik heb hem gisteren opnieuw laten zetten en ben er nu superblij mee! Hij zit nu perfect !