Results 1 to 2 of 2

Thread: Vermoeide tong door piercing

Leeg Canvas

Vermoeide tong door piercing

Ik heb sinds november afgelopen jaar een tongpiercing laten zetten. Sindsdien heb ik snel last van een vermoeid gevoel in mijn tong. Ik merk dan bijvoorbeeld dat praten wat meer moeite kost dan normaal. Na heel veel speurwerk heb ik werkelijk niks kunnen vinden over wat dit kan zijn en ook mijn piercer ziet niet iets dat vreemd is. Zelf twijfel ik of mijn staafje te lang is of niet, volgens mijn piercer is het een standaard staafje van 16mm maar de 16mm staafjes die ik zelf gekocht heb zijn duidelijk kleiner (veel minder speling zichtbaar). Anders zou misschien het balletje te groot kunnen zijn, ik heb daar nu een 6mm balletje opzitten en ik merk dat een kleiner balletje fijner in mijn mond aanvoelt maar ook dan komt dit vermoeide gevoel terug. Het is niet continu aanwezig maar komt regelmatig opzetten. Zijn hier mensen die dit herkennen? Wat hebben jullie er tegen gedaan om dat te verhelpen? Tips zijn welkom.

Freak! Mevrouw Wolf's Avatar

Re: Vermoeide tong door piercing

Misschien is het een optie om een keertje naar een andere piercer te gaan voor een second opinion. Want er is niet zoiets als een standaard staafje. Iedereen heeft een anatomie die net iets anders is.
    Nur der Regen weint am Grab.