Results 1 to 3 of 3

Thread: Tattoo die erg oud lijkt (zie uitleg)

Tattoo die erg oud lijkt (zie uitleg)

Hallo allemaal, wat fijn dat je er bent.

Ik wil waarschijnlijk weer een tattoo op mijn lichaam knallen. Maar ik weet niet of wat ik wil nog mogelijk is vandaag de dag. Ik zal het proberen uit te leggen. Ik zou graag een old school tattoo willen maar dan een die net lijkt alsof die al een jaar of 20 of zelfs 30 uit ziet. Dus niet in 3d ofzo en dat het vervaagt lijkt. Ik vraag dus niet om reacties als "waarom wil je dit" maar je mag natuurlijk je mening altijd geven. Mijn vraag is dus of het met de huidige techniek nog mogelijk om een tattoo te zetten zoals ze dat in de jaren 80 of 90 deden? Waar ik ook aan zat te denken om dit effect te krijgen is om dan bijvoorbeeld de tattoo in old school te zetten maar dan als die genezen is één laserbehandeling te doen zo dat die alsnog vervaagd en oud lijkt. Alvast bedankt voor je advies etc.

Ps, zijn hier ook mensen die een tattoo hebben van minimaal 12 jaar? En zou je die met mij willen delen? Ik vindt het leuk om zulke oude tattoos te zien.
    Last edited by piercing835; 08-03-2018 at 14:17.

Piercing Newbie Werdery's Avatar

Re: Tattoo die erg oud lijkt (zie uitleg)

In die tijd gebruikte ze toch hele andere inkt staat me bij?

En een tattoo wordt vanzelf oud!

Verder geen advies, vind je idee wel grappig eigenlijk (niet negatief bedoeld).
    Whatever floats your boat, as long as it doesn’t sink mine.

Piercing Newbie Harm1985's Avatar

Re: Tattoo die erg oud lijkt (zie uitleg)

Een aantal van mijn tattoos zijn 12 jaar oud, maar heb daar geen foto's van.

Punt is dat tattoos sowieso verouderen, dus als je er nu één laat zetten die er verouderd uitziet zal dat over 10 jaar nog erger zijn. Tenzij dat je intentie is lijkt me dat niet wenselijk.

Ik zie bij mezelf (tot nu toe geen kleur) dat de lijnen dikker zijn geworden en dat het zwart minder zwart is.

Sowieso kun je wel een eind geraken door dikkere naalden te gebruiken voor de outlines en de inkt iets te verdunnen en met een coil te werken in plaats van een rotary.

Maar Loop gewoon eens een shop in met je idee.
    Is the image I'm making the image I see
    When the man in the mirror is talking to me