Results 1 to 2 of 2

Thread: Gezwollen HELIX PIERCING

Leeg Canvas

Gezwollen HELIX PIERCING

Hey iedereen

Ik heb 3 weken geleden een helix piercing laten steken. Het was een lang staafje en er werd mij Fucidine zalf meegegeven om 4x per dag aan te wrijven. Er werd ons ook meegedeeld niet aan de piercing te prutsen. Na een paar dagen had ik nog weinig last en er was bijna niets van zwelling meer. Na 2 weken mochten we terug gaan om het staafje te vervangen door een ringetje.

Het ringetje werd gestoken, waarna onmiddellijk terug een zwelling optrad en pijn. Wat normaal is veronderstel ik...
    Maar we zijn nu opnieuw een week verder en deze zwelling neemt niet af + ik heb meer pijn dan 2 weken terug...

Geef ik het best nog wat tijd? Want genezing duurt inderdaad tot 9maand...
    Of zou het kunnen dat het ringetje bv. te klein is en dat daardoor de zwelling niet afneemt?
    Helpt ijs hiertegen?

Bedankt!

Gatenkaasje Mevrouw Wolf's Avatar

Re: Gezwollen HELIX PIERCING

Om te beginnen, die shop waar je bent geweest zou je het best mijden als de ziekte.
    Wisselen na 2 weken is echt heel onverstandig. dat is veel te snel en daarnaast fucidine op een verse piercing? WTF?! Waarom zou je in vredesnaam een antibioticum op een piercing gaan smeren die niet ontstoken is.

Ik weet niet waar je woont, maar ik zou je piercing laten checken door een reputabele shop. En dus niet die beunhazen waar je geweest bent.
    Nur der Regen weint am Grab.