Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 11 to 20 of 20

Thread: nazorg

Leeg Canvas

Re: nazorg

yep belg, :-)

Leeg Canvas

bepanthol is zeker goed paar keer ker dag dun smeren ik zeg het ook tegen mij klanten gr ..

Piercing Newbie Harm1985's Avatar

Ik ben daarmee gestopt. Mijn artiest geeft me altijd Easy Tattoo crŤme mee. Van Bepanthen krijg je puistjes en volgens mijn artiest smeer je dat spul op baby billen in plaats van een verse tattoo. Maar hij heeft zo zijn eigen visie op de zaken en pioniert graag om zijn werk en de nazorg te verbeteren.
    Is the image I'm making the image I see
    When the man in the mirror is talking to me

The Librarian Trutle's Avatar

Ik denk dat je zelf ook een beetje moet zien hoe je reageert op een verzorgingsproduct. Ik gebruik altijd bepanthol, voor mij is dat het beste. Ik heb ooit eens tattoo goo meegekregen, allemaal natuurlijke producten volgens de ingrediŽnten, maar ik heb er toch een allergische reactie op gehad. Fijne was dat het echt een groot stuk van mijn rug was dat ik toen moest insmeren. Vol bultjes en jeuken! ;') Dus ja, als je merkt dat iets niet goed werkt voor jou kan je altijd overstappen op iets anders, wat voor een ander dan wel werkt.

En dat van die babybillen. Als iets goed is voor zo een delicate huid kan het ook niet slecht zijn voor een beschadigde huid (waarvoor het trouwens ook gebruikt wordt), denk ik dan.
    You want weapons?
    We're in a library!
    Books!
    The best weapons in the world!
    - The Doctor-

Leeg Canvas

Ik heb gehoord dat de formule van Bepanthol verandert is en er nu meer lanolin in zit. Dit is meer was-achtig en kan de poriŽn opstoppen. Een tattoo artiest die ik ken heeft daarom afgeraden om het nog te gebruiken

Leeg Canvas

Klopt het dat de tattoo tijdens de eerste dagen uitgelopen kan lijken? Ik bedoel de lijnen?

@Nlontas: Dat wist ik niet, dat de samenstelling veranderd was. Goed om weten dan. Het is ook al een paar jaar geleden dat ik Bepanthol nodig had.
    You want weapons?
    We're in a library!
    Books!
    - The Doctor-

Piercing Newbie Harm1985's Avatar

Quote Originally Posted by Dutchie View Post
    Klopt het dat de tattoo tijdens de eerste dagen uitgelopen kan lijken? Ik bedoel de lijnen?
    Wat bedoel je met uitgelopen? Een soort blauwe waas? Dat zou namelijk kunnen duiden op een blow out als gevolg van een te diep gezette tattoo.

Heb je een foto?
    Is the image I'm making the image I see
    When the man in the mirror is talking to me

Leeg Canvas

@Trutle ik denk nu niet dat het een ramp zou zijn moest je het gebruiken maar het kan wel iets zijn om op te letten. Ik ben blij dat je er iets aan hebt

Ik ga het wel gebruiken bij de volgende, maar als het anders aanvoelt dan weet ik wel hoe het komt
    You want weapons?
    We're in a library!
    Books!
    - The Doctor-