Results 1 to 7 of 7

Thread: Tattoo op lichaamsdeel waar ik me onzeker over voel?

Leeg Canvas LoveDeToi's Avatar

Tattoo op lichaamsdeel waar ik me onzeker over voel?

Hallo!
    Ik heb over een kleine twee weken een afspraak voor n tattoo. Met gemengde gevoelens, excited maar ook n beetje schrik. Soit, ik wil een leeuw laten zetten, liefst op mn bovenbeen maar eerlijk gezegd haat ik mn bovenbenen, seriously. Nu wou ik even vragen aan jullie of iemand van jullie al een tattoo heeft op n lichaamsdeel dat ie onzeker over is of wat jullie mening/ervaring is hiermee.
    Bedankt!
    If I'm not myself, then who will be me?

Slightly Modified Aud's Avatar

Re: Tattoo op lichaamsdeel waar ik me onzeker over voel?

Geen tattoo, wel piercings. Ik vind mijn neus echt niet mooi, maar heb er 2 piercings in. Hierdoor vind ik mijn neus veeeeeel mooier en ik zou ze ook niet kwijt willen. Wellicht werkt dit hetzelfde; door het lichaamsdeel 'op te fleuren', ga je er misschien anders tegenaan kijken, met meer waardering
    Nolite te bastardes carborundorum

Leeg Canvas

Inderdaad ook mijn ervaring.
    Ik heb verschillende piercings en inmiddels ook tattoos op plekken waar ik minder tevreden of onzeker over ben.
    Dit maakt voor mij dat ik die plek mooier vind, doordat ik er iets mee heb kunnen doen dat míjn keuze was.

Wat ik wel lastig vond was het laten plaatsen van de betreffende piercings/tattoos. Je geeft dan dat 'naakte' stukje toch even over aan een ander persoon..
    Voorbeeld voor mij was het tattooeren van mijn voeten. Ik heb naar mijn idee vreemde voeten, met korte stompjes van tenen en ieniemini nageltjes daarop. Ik heb mijn voeten laten tattooeren(?) om de aandacht daarvan af te leiden. Toen de artist me vroeg om mijn schoenen en sokken uit te doen, had ik het daar wel even moeilijk mee. Maar ik ben uiteindelijk blij dat ik het heb gedaan!

Leeg Canvas LoveDeToi's Avatar

Bedankt voor de antwoorden! Call me crazy maar ik vind mn bovenbenen te dik... Ik ben nog niet 100% zeker over de plaatsing, maar daar zal mn artiest wel mee helpen. Nogmaals thanks!
    If I'm not myself, then who will be me?

Slightly Modified Aud's Avatar

Niks crazy aan, ik vind mijn bovenbenen ook te dik en zou ook twijfelen over een tattoo daar. Toch overweeg ik het wel, juist om mijn minder mooie delen meer te gaan waarderen
    Nolite te bastardes carborundorum

Gatenkaasje Morsmordre's Avatar

Ik vind mijn bovenbenen ook te dik, altijd al gevonden, toch heb ik er drie enorme tattoos zitten. Ik had even moeite met half uit de kleren te gaan in de shop, maar met korte sportshorts aan voelde ik me al wat beter. En sowieso nu die tattoos erop zitten, vind ik m'n bovenbenen veel mooier
    “Nor do thou seek to vainly delve
    Where death's pale angels tread,
    To hear the murmur of its flow
    Around the silent dead.”

- Frances E. W. Harper

Gatenkaasje Mevrouw Wolf's Avatar

+1000000 op Mors
    Nur der Regen weint am Grab.