Hoi hoi!

Na een aantal maanden van lekker stiekem meelezen op dit forum, heb ik vandaag maar besloten om me aan te melden. Ik ben woonachtig in Zwolle en ga al een aantal jaren naar mij vaste piercer in Apeldoorn; Yara. Ik heb geprobeerd om hier om het forum te zoeken of er al een topic over hem bestond maar ik kon zo snel niks vinden.

Ik was met een vriendin mee die een tatoeage liet zetten in Apeldoorn. Zelf had ik destijds nog helemaal geen tatoeages of piercings (behalve wat gaatjes in mijn oren die ik bij een juwelier had laten zetten). Ik raakte met de piercer aldaar aan de praat terwijl mijn vriendin getatoeeerd werd en voelde me bij hem wel op m'n gemak. Ik had er wel eens over nagedacht om mijn navel te laten piercen maar ik vond het toch een beetje eng. Ik heb die avond allerlei vragen over piercings aan Yara gesteld en ben bij thuiskomst met mijn ouders gaan overleggen.

Een week of twee later ben ik samen met mijn vader naar Apeldoorn gereden voor een navel piercing. Bij binnenkomst wist Yara zelfs mijn naam nog! Ik vertelde dat ik mijn navel wou laten piercen en na het lezen en invullen van een aantal papieren was het dan eindelijk zover. Voordat ik in de stoel ging liggen , vertelde hij precies wat hij ging doen en hoe hij het ging doen. Allemaal heel erg prettig, vooral als je mega zenuwachtig bent!

Na het aftekenen ben ik in de stoel gaan liggen met mijn vader uiteraard naast me om mijn hand vast te houden. En eigenlijk, voordat ik het wist was het voorbij!
Ik moest van hem even een aantal minuten blijven liggen om bij te komen en eindelijk mocht ik dan in de spiegel kijken; op slag verliefd!

Inmiddels heb ik meerdere piercing bij Yara laten zetten en momenteel zijn we bezig met een heel leuk dermal project op mijn buik.

Voordelen :
- Erg klantvriendelijk
- Duidelijk en eerlijk
- Stelt je goed op je gemak
- Werkt snel en hygienisch

Nadelen:
- De ruimte waar gepierced werd was nogal klein, maar bij de zaak waar hij nu werkt is het erg ruim.

De piercing zaak waar hij nu werkt heet Black Sword Tattoo Parlour en is in het centrum van Apeldoorn. Zeker een aanrader. Dit is zijn persoonlijke website: http://www.piercingapeldoorn.nl