Results 1 to 3 of 3

Thread: hoogte verschil plugs

hoogte verschil plugs

ik begon met normale oorknopjes die al schots en scheef zaten dus had ze bij queen of rings weer laten piercen.
    Maar zag bij thuis komst al dat de linker lager zit en ze zeiden dus dat mijn oorlellen niet symmetrisch zijn maar als ik zachtjes tegen me rechter duw dan zijn ze dus echt wel symmetrisch.
    Nu was ik dus zo dom niet te vragen om de linker weer over te doen maar dan wat hoger.
    Dus nu met plugs ben ik bang dat als naar 4mm ga dat amper huid over heb en dat vind ik lelijk, me rechter kan ik wel nog een maatje groter.
    Nu is mijn vraag als je op 3 mm zit en laat de linker dichtgroeien kan je het opnieuw piercen?
    Zoja dan ga ik deze keer wel bij een ander en neem ik de tijd ervoor om te zien of het beter klopt, queen of rings is een goede zaak alleen met dus symmetrisch oren piercen twijfel ik daarmee, was met me andere piercings wel tevreden en vind me rechter ook erg mooi gedaan.

Hoop dat iemand verheldering kan brengen hierin.

Moderator Dandelion's Avatar

Re: hoogte verschil plugs

Hangt helemaal van je oren af. Ik denk niet dat het nog helemaal dichtgroeit, maar ik denk dat 3mm in de meeste gevallen nog wel krimpt tot een normaal oorbellengaatje. Ervan uitgaande dat je netjes gestretcht hebt in ieder geval

Wat is je einddoel? Als je groot wil stretchen is het wel belangrijk om genoeg lel over te hebben. Als je niet van plan bent om groot te gaan (dus hooguit een paar mm meer dan nu) dan is het waarschijnlijk niet een heel groot punt.

Kun je een foto maken? Dan hebben we een beter idee met hoeveel lel je werkt!
    Ik ben Dandelion wel
    And I'm not a weed!

Re: hoogte verschil plugs

De foto met de 3 rainbow ringetjes in me oor is de linker diedus lager zit en ja me oren zijn niet echt gelijkvolgens mij maar als hij wat hoger zat had ik met 4mm meer vel over onder de plug wat ik zelf mooier vind anders is het net of je geen oor hebt.
    Maar zoals je zit heb ik vel over bij me rechter maar links niet.

En door dat links lager zit klopt het verschil boven de plug ook niet want je ziet daar ook meer ruimte dan rechts, verder qua plek zit die wel goed zou het alleen graag wat hoger willen, irriteer me dus vooral aan het ruimte verschil.
    Dus me eind doel is 4 mm sinds ik kleine oren heb.
    Last edited by 3S3KimReed3S3; 25-01-2018 at 21:13.