Results 1 to 4 of 4

Thread: 2e Helix

Leeg Canvas

2e Helix

Hoi!

Ik heb afgelopen vrijdag een helix laten piercen en ben er nog steeds heel blij mee. Nu zou ik er echter graag eentje bij nemen die eronder/erboven zit maar is het verstandig om dit nu al te laten doen of kan ik beter wachten tot na de zomer zodat de eerste piercing de tijd heeft? De sieraadjes wisselen wil ik sowieso niet doen voordat de 2e piercing volledig genezen is.

En hoe kan ik eventueel opmeten welke diameter aan ringetjes ik nodig heb als deze beide genezen zijn?

Bedankt alvast!

Administrator Administrator Danielle's Avatar

Re: 2e Helix

Ik zou nu denk ik wachten met een tweede helix erbij... hopelijk blijft je verse piercing gewoon braaf en kalm, maar de kans is vrij groot dat je over niet al te lange tijd wat zwelling gaat krijgen en ik denk dat het dan niet echt ideaal is om de plaatsing van je tweede helix te bepalen. Eerst even laten genezen

Ik vind het zelf het makkelijkste om diameters te bepalen met een schuifmaat. Je hebt minimaal de dikte van je helix/oorrand nodig natuurlijk, maar je moet ook even de afstand van je piercing naar de oorrand checken. En dan het liefst de maat wat naar boven afronden zodat je genoeg ruimte hebt.
    “Into The Garbage Chute, Fly Boy”

http://www.alloverpiercings.nl

Slightly Modified Celestial's Avatar

Of gewoon even naar je piercer gaan om die op te laten meten wanneer het zover is.
    Generic Signature.

Leeg Canvas

Super, dankjulliewel!