Results 1 to 4 of 4

Thread: lobe piercing:)

lobe piercing:)

eyo ik heb mijn ouders zover gekregen dat ik een 2de lobe piercing mag (2de oorbel)!!
    ik heb nu wel een paar vragen:
    ik ga het met een naald laten zetten want een piercing gun vertrouw ik niet helemaal dusss.... heeft iemand ook zijn oorbellen met een naald laten zetten en zo ja deed het pijn??

xo lara

Moderator Dandelion's Avatar

Re: lobe piercing:)

GOED ZO!!!!! Piercings (dus ook oorbellen) NOOIT laten schieten met een piercinggun. Dus piercen is sowieso een heel goed plan! Voorkomt ook heel veel ongemakken later.

En ja, het doet zeer. Want er gaat een naald door je oorlel. Maar pijn is relatief, oorlellen vallen wel mee qua pijn. Het doet even zeer, daarna is het een tijdje gevoelig tijdens de genezingstijd, en daarna ben je blij met je mooie 2e gaatjes
    Ik ben Dandelion wel
    And I'm not a weed!

mijn eerste oorbellen zijn gezet met een piercinggun toen ik 5 of 6 jaar was :/ mijn linker EN rechter oorbel zitten allebei aan de buitenkant omdat ze zo ontwikkeld zijn idk...
    dus eerst dacht ik hoe ga ik dit ooit mooi krijgen enz en toen zei mijn moeder: waarom zet je niet nog een oorbel ervoor want dat staat beter. dus ik heb over 3 weken een afspraak gemaakt bij de piercer en ga ik ze piercen

Gatenkaasje Dullahan's Avatar

Goed zo! Je voelt even een prik maar zo'n naald gaat er veel sneller en soepeler doorheen dan een piercinggun. En voor de nazorg: niet aan draaien en geen sterilon op doen! Laten afspoelen onder de douche is genoeg, het is maar een klein wondje wat makkelijk zelf geneest.
    Never trust anything that can think for itself, if you can't see where it keeps its brain.