Hoi,
Vanavond ga ik een proefles Brazilian jiu jitsu doen en als het iets is voor me wil ik er natuurlijk graag mee verder. Ik maak me alleen een beetje zorgen over mijn drie nog niet genezen oorpiercings (inner conch, outer conch en tragus). De tragus heb ik het langst (1,5 jaar), die zal het minst lastig zijn. Ik heb mijn traguspiercing er echter nog nooit zelf uitgehaald dus dat lijkt me geen handige optie.
De andere twee zijn sowieso nog niet klaar om zelf mee te gaan frummelen. Helaas doen de inner en outer conch nog wel echt pijn als ik me stoot of wanneer iemand me een knuffel geeft.Ook die heb ik beide (bijna) een jaar maar tussen alledrie zat telkens maar een paar maanden. Volgens mij genezen ze daarom niet zo snel.
Ik heb de no pull discs op voorraad en die kan ik er zo omheen schuiven (ik knip ze in, ontsmet ze en schuif ze dan om m'n piercings heen, voor en achter, als ze achter niet al zitten) en ga m'n inner en outer conch daarbij afplakken met een pleister.
Is dit genoeg en heeft iemand nog handige tips?
Stomme vraag misschien hoor, maar ik ben echt bang dat eruit halen geen optie is en ben erg blij met m'n piercings (de moed ook die ik ervoor op moest brengen) dus wil graag dat 't veilig is.
Groetjes, Merel