Results 1 to 3 of 3

Thread: Tepel @ One Spirit Collective

Metaalverslaafde derangedDrummer's Avatar

Tepel @ One Spirit Collective

Toen vandaag de laatste lessen uitvielen, besloot ik vanaf de HAN in Arnhem naar One Spirit Collective te gaan voor de tijgeroog captive bead die ik besteld had voor m'n daith (ik heb alles in tijgeroog, vandaar.) Onderweg voelde ik me opeens dapper en besloot ik meteen om m'n tepel te laten piercen!

De andere heb ik destijds ook bij One Spirit Collective laten piercen, al wel dik een maand of 15 geleden. De pijn viel me best tegen dus ik bleef #2 maar uitstellen, maar toen ik binnenkwam zei ik meteen dat ik hem wilde want dan zou ik er niet meer onderuit kunnen

Het was niet zo druk dus ik kon vrij snel geholpen worden. Eerst even de captive bead m'n daith, ging vrij snel. Cas had een leerling die mee wilde kijken tijdens het piercen, dat vond ik wel prima. Na het schoonmaken van het gebied en het zetten van de markeringen ben ik meteen gaan liggen en niet veel later kwam (op mijn cue) die nare venijnige steek, ik vond het toch wel redelijk pijnlijk. Daarna het sierraad erin, gaasje erop voor in de bh, en richting huis gegaan met de trein.

Ik post liever geen foto van m'n tepel online dus bij deze de tijgeroog captive bead in m'n daith:

Tijgeroogcaptive.jpg
    Oorlel 10mm x2
    2e oorlel (1.2mm) x2
    Nostril x2
    Septum x1
    Tepel x2
    Daith x1

RETIRED:
    Helix x1
    Sternum MD x1

Freak! Morsmordre's Avatar

Re: Tepel @ One Spirit Collective

Jaaa, tepelpiercings! Ik ben blij dat ik niet de enige ben die de steek zo rot vond. Happy healing
    why are you wearing that stupid man suit?

Freak! HelenOfTroy's Avatar

Re: Tepel @ One Spirit Collective

Dapper Drummer, gefeliciteerd!
    One can get too familiar with vegetables, you know!