Results 1 to 4 of 4

Thread: Tattoo in Nek/keel en de toekomst.

Question Tattoo in Nek/keel en de toekomst.

Hallo allemaal

Zijn hier ook mensen die een plaatje in hun nek of keel hebben laten vereeuwigen? Want ik wil het misschien ook doen. Maar een ding werk tegen. En dat is al je heb bijvoorbeeld op je keel laat zetten, is dat voor nu misschien leuk maar als je later ouder wordt dan krijg je misschien een dubbele kin of gaat je keel helemaal rimpelen enzo. Dus dat vraag ik me af of de tattoo dan niet gaat vervormen of niet meer op zijn recht komt. De achterkant van nek zal dat wel niet van toepassing zijn maar zijkant misschien een beetje. Dus ik vraag aan mensen met nek of keel tattoo hoe jullie hierover denken en om advies. Alvast bedankt.

(PS, even los van het feit wat werk betreft)

Slightly Modified Aud's Avatar

Re: Tattoo in Nek/keel en de toekomst.

Ik heb een tattoo op mijn keel. Advies..nou ja, ik wilde het heel graag, dus heb ik het laten doen. Toen hij er net stond voelde ik mij enorm bekeken, maar dat wende. Ik heb hem een jaar of 4 nu en het is een van mijn lievelingstattoos. En als hij later gaat rimpelen? Dat hoort erbij. Het is niet zomaar een leuk plaatje, maar ik heb de mijne voor de spirituele betekenis laten zetten. Die betekenis heeft hij ook nog als hij gerimpeld is ik zou wel iets met 'eeuwigheidswaarde' daar laten zetten en niet zomaar iets wat ik er leuk uit vind zien. En ongeacht de afbeelding: mijn tattoos horen bij mij, ze ontwikkelen zich mee met mij en ik wil ze niet missen. Ookal zijn ze later oud en uitgezakt, ze horen bij mij
    Nolite te bastardes carborundorum

Piercing Newbie Harm1985's Avatar

Zo sta ik er ook in. Het lichaam raakt langzaam in verval en je tattoos dus ook. Ook precies waarom ik geen touch ups of opknapbeurten ambieer op de lange termijn.
    Is the image I'm making the image I see
    When the man in the mirror is talking to me

Slightly Modified Aud's Avatar

Dat vind ik ook. Ik vind het ergens mooi om te zien hoe mijn tattoos veranderen, qua stijl, maar ook qua uitvloeiing etc. Ik heb mijn 1e tattoo 20 jaar geleden laten zetten en hij ziet er zo anders uit dan wat ik vorig jaar heb laten zetten. Maar ik koester ze allemaal
    Nolite te bastardes carborundorum