Results 1 to 5 of 5

Thread: Eerste tattoo gezet vraagjes

Eerste tattoo gezet vraagjes

Hoi ik heb zaterdag een tattoo laten zetten.
    Nu heb ik een paar vraagjes, onderin mijn tattoo zijn op dag 2 korstjes ontstaan 1keer kwam hier minimaal pus uit later niet meer. Moet ik me zorgen maken ?
    de tattoo shop zegt nog van niet.
    En tweede vraag op deze dag begint ook al een velletje inkt los te laten ik weet dat het moet vervellen maar is dit nog niet te vroeg?

Ik weet het ik moet het allemaal zijn beloop laten maar dit is mijn eerste tattoo maar met een hele speciale reden voor mij dus ik stress er om.

Bedankt
    Attached Images Attached Images

Gatenkaasje Morsmordre's Avatar

Re: Eerste tattoo gezet vraagjes

Zeker weten dat het pus was, of was het wondvocht?

Dat het nu al korstjes heeft en begint te vervellen kan best, niet over stressen en vooral nergens aan pulken ofzo. Met wat smeer je de tattoo in? De meesten vinden Bepanthen beschermende zalf heel fijn (ik zelf ook).

Ik heb niet het idee dat het er iets mis is met je tattoo, maar kan het niet goed duidelijk zien op je foto's. Gewoon rustig blijven smeren en vanaf blijven, dan komt het waarschijnlijk vanzelf goed.
    “Nor do thou seek to vainly delve
    Where death's pale angels tread,
    To hear the murmur of its flow
    Around the silent dead.”

- Frances E. W. Harper

Ik gebruik balm tattoo van delab geloof ik. Die is aangeraden door de shop omdat ik veel last heb van droge huid.

Dit is mijn tattoo toen hij net gezet was.
    IMG_1085.jpg

Slightly Modified Aud's Avatar

Pus heb ik geen ervaring mee, maar ook ik denk dat het bij jou geen pus, maar wondvocht is. Velletjes en korstjes heb ik ook altijd heel snel, maar zolang je er niet aan peutert, niks aan de hand.
    Gefeliciteerd met je tattoo
    Nolite te bastardes carborundorum

Bedankt voor de reacties. Ik ben al heel erg aan het vervellen. Bijna klaar denk ik al. De korstjes waar ik dacht dat pus uit kwam hebben er een paar dagen boven op gelegen maar mooi weer ingetrokken. Dus denk dat dit dan ook wondvocht was. Bedankt voor jullie snelle reacties

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk