Page 2 of 3 FirstFirst 123 LastLast
Results 11 to 20 of 21

Thread: Dag 6 na zetten PA en best wel last van binnenkant plasbuis

Leeg Canvas

Re: Dag 6 na zetten PA en best wel last van binnenkant plasbuis

Heb er echt het balen in maar zojuist de piercing eruit gehaald. Er zit gewoon een wondje die continue wordt ge´rriteerd en niet zal helen. Verkeerd materiaal, verkeerde dikte? ik weet het niet... maar baal er goed van!

Piercing Newbie

Hopen dat het snel beter gaat. Succes met genezen (en te zijner tijd het zoeken naar een goede piercer?).

Leeg Canvas ringeling18's Avatar

Maar dan wel in Nederland!

Leeg Canvas

De eigenaar alsook piercer van de tattoo/piercing op Star Beach is een turkse Nederlander. Tja dan zat ik toch bijna goed zou je zeggen.

Maar ik merk echt nu al geen ongemak meer. Enkel licht branden met urineren maar aanzienlijk minder.

Heb al met nederlandse shop gesproken en mag met een maandje terugkomen. Vraag me af of het mogelijk is om dikker te piercen, zegge 2,5 of 3mm. Kan dat?

Leeg Canvas ringeling18's Avatar

Ik heb mijn PA nu zestien jaar, maar ik verbaas me er over dat je geen geduld hebt om gewoon eens te wachten tot alles volledig genezen is. Geef je piercing de tijd en de rust te genezen. Ga b.v. na een half jaar eens over op een dikkere maat, het is toch geen wedstrijd?

Tja, als je geen geduld hebt om het genezingsproces af te wachten ...

De genezing, en het stoppen van bloeden en het geen pijn meer hebben is heus niet na een paar dagen afgelopen. Als je dat denkt zal het dus nooit lukken met welke piercing dan ook. 4 week is voor een PA de minimale periode dat de genezing nodig heeft.

Verder je goed laten inlichten, naar een piercer in de buurt gaan in niet in de een of andere buitenland. En geduld hebben!

Leeg Canvas

Volgens mij wordt het nu behoorlijk misvat.

Bij deze kort samengevat. De piercing was met 1,6 gezet en simpelweg te dun. Doordat de piercing omhoog werd geduwd door mijn voorhuid ontstond een extra druk aan de binnenzijde van de plasbuis. Julia heeft de CBR nog naar 2mm gezet zonder enige moeite echter al te laat. De wond moet eerst genezen en dat gaat met geen enkele CBR momenteel. dus hij is er nu gewoon uit. Piercing en groeit nu dicht, wondje mag helen en zodra het mogelijk is doen we het gewoon opnieuw, bij Julia, een Nederlandse piercer, en bij voorkeur een maat dikker dan 2mm om zeker te zijn dat het niet gaat snijden!

dit was de situatie dus:

Naamloos.jpg

Ben voorzichtig nu en ga er geen vaart achter zetten!

Slightly Modified Celestial's Avatar

Je kan natuurlijk ook eerst dat vervelende stukje extra huid weg laten halen, scheelt weer
    Generic Signature.

Meubilair Dullahan's Avatar

'Geduld hebben' en 'een week lang pijn bij plassen vanwege een sieraad' vind ik toch 2 verschillende dingen. Hopelijk is de tweede poging straks succesvoller
    Never trust anything that can think for itself, if you can't see where it keeps its brain.

Slightly Modified Celestial's Avatar

Ik denk dat wanneer je een dikker sieraad gebruikt het een stuk beter gaat. De mijne is destijds ook op 2,4mm gezet en heb er maar een paar dagen 'last' van gehad.