Results 1 to 2 of 2

Thread: Navelpiercing Saunders De bazaar Beverwijk

Navelpiercing Saunders De bazaar Beverwijk

Weet niet of ik de naam goed neergezet heb, maar iedereen zal wel snappen welke ik bedoel.
    Het is er op zaterdag altijd druk, daarom einde van de dag geweest.
    Nu was het vrij rustig, vorige keer erg druk en toen leek het erg op lopende band werk en zag het er wat chaotisch uit.

Er liep een jong meisje die me hielp. Zeer aardig, heel goed advies, nam rustig de tijd.
    Ze tekende eerst af en liet me daarna zelf in de spiegel kijken of ie zo goed zat.
    Daarna mocht ik gaan liggen en ging de piercing er in. Ik geloof dat ze nog vroeg of ik nog spul mee wilde hebben voor de na verzorging maar ik gebruik altijd zeezout dus dat heb ik afgeslagen.

Vond het een positieve ervaring, toch nog, omdat ik vorige keer voor advies een mevrouw had die allemaal rare en verkeerde adviezen gaf bij deze shop. En eerst vond ik vanwege de naam de shop te, hoe zeg je dat. Omdat het van Saunders is dan kleeft er toch een bepaalde naam aan, maar betekend dat dat de kwaliteit ook goed is?
    Ja en nee. Omdat ze meerdere vestigingen hebben vond ik de nazorg minder. Ik twijfelde na een paar weken of het staafje niet te kort was. Want ze hadden maar een maat, wat ook weer een minpuntje is. Maar voordat ik daar antwoord op kreeg ging ook zo weer tijd overheen en erg toeschietelijk waren ze via de chat ook niet.
    Tot nu toe gaat het met mijn piercing prima. Heb geen verdere piercingplannen anders zou ik gerust nog een keer naar de shop gaan.

Piercing Newbie

Re: Navelpiercing Saunders De bazaar Beverwijk

Ik begrijp het niet helemaal. Je hebt een slechte ervaring gehad met hen tenminste minpunten. Waarom ga je er dan weer naar toe? Ik zou een andere shop kiezen. Dus ik begrijp niet wat je hiermee bedoelt eigenlijk. Hoort dit misschien eerder thuis bij ervaringen. Dat is hier een ander topic.

gr joke