Results 1 to 5 of 5

Thread: Septum pincher

Leeg Canvas McNish's Avatar

Septum pincher

Ik heb recentelijk een gorilla glas septum pincher van 8mm dik besteld bij aop. Deze is goed toegekomen en de kleut ervan is prachtig.

Mijn vraag is nu: ik kan hem zonder problemen indoen maar na een paar seconden gaan de uiteindes van de pincher richting neusgaten toe. Ik gebruik geen o ringen bij de pincher. Zou het kunnen dat de septum piercing te ver naar voren is gezet?

Slightly Modified Celestial's Avatar

Re: Septum pincher

Als het goed is zit er een deukje in het middel van de pincher? Tenminste, dat doet GG standaard als het goed is. Dat deukje zou hem op z'n plaats moeten houden.
    Generic Signature.

The Librarian Trutle's Avatar

Ik had dat ook wel. Dat deukje was op 3mm niet zo groot, dus dat hielp niet zo goed om het op zijn plaats te houden. Ik deed er o-ringen rond om te voorkomen dat het richting neusgaten verdraaide.
    You want weapons?
    We're in a library!
    Books!
    The best weapons in the world!
    - The Doctor-

Administrator Administrator Danielle's Avatar

Ik probeer me voor te stellen welke kant de pincer dan opgaat... bedoel je dat de pincer scheef draait, of dat hij in z'n geheel richting terugklapt en niet mooi blijft hangen?

In het eerste geval zouden o-ringen kunnen helpen inderdaad. In het tweede geval lijkt het alsof er wat spanning op het sieraad staat waardoor hij niet recht naar beneden blijft hangen, dat gaat dan misschien na verloop van tijd weg als je piercing beter aan het sieraad gewend is, gok ik.
    “Into The Garbage Chute, Fly Boy”

http://www.alloverpiercings.nl

Leeg Canvas McNish's Avatar

Dank je. Dat deukje is echt miniem. Ik zal het eens proberen met o ringen en een beetje geduld totdat septum gewend eraan is.