Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 11 to 14 of 14

Thread: Ge´rriteerde Helix

Leeg Canvas

Re: Ge´rriteerde Helix

Hmm ja ik heb een frenulum. Was na een paar weken al praktisch geheeld dus ik meteen staafje vervangen. fout. Na een paar dagen pijnlijk en toen bleek dat haartjes van mijn jogging broek zich aan het ophopen waren rond het staafje. Toen een paar sieraden flink gekookt en na elk WC bezoek in de zoutoplossing. Gelukkig is alles goed nu.

Sent from my iPhone using Tapatalk
    geef mij maar sauna fenomeen (RIP)

The Librarian Trutle's Avatar

Een frenulum is absoluut niet te vergelijk met een kraakbeenpiercing. De laatste duren tot 9 maanden voor die genezen en die spelen heel veel op gedurende die maanden. Elke keer je denkt dat het eindelijk genezen is komt er weer zo een bitch van een vochtbultje op....
    You want weapons?
    We're in a library!
    Books!
    The best weapons in the world!
    - The Doctor-

Leeg Canvas

War een geluk dat ik geen kraakbeen heb gepierced.. ik zou daar echt moe van worden.
    Quote Originally Posted by Trutle View Post
    Een frenulum is absoluut niet te vergelijk met een kraakbeenpiercing. De laatste duren tot 9 maanden voor die genezen en die spelen heel veel op gedurende die maanden. Elke keer je denkt dat het eindelijk genezen is komt er weer zo een bitch van een vochtbultje op....

Sent from my iPhone using Tapatalk
    geef mij maar sauna fenomeen (RIP)

Slightly Modified Aud's Avatar

Het gaat niet altijd mis met kraakbeen, mijn inner conch is superlief en doet nooit moeilijk (afkloppen). Maar het gaat wel vaak mis. Dus vochtbultjes zijn heel gebruikelijk bij kraakbeen. Ik spoel mijn kraakbeenpiercings alleen onder de douche af met warm water en verder doe ik er niks aan. Omdat ik lui ben, maar ook omdat het goed werkt voor mij. Oververzorging zorgt ook vaak voor problemen!
    Nolite te bastardes carborundorum